Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. april 2016

Hun her jobber i barnehave, og skjønner seg ikke på kundeservice, (virker det som). Kassereren er butikkens ansikt utad, og hvis de trenger hjelp, i kassa, så må de rope, på de på gulvet, som da kan hjelpe med, å rydde bort gjenglemte varer, osv. Det er ikke kundens jobb, å rydde opp varer, som faller ned, (antagelig fordi, at varene var stablet opp, på en 'harry' måte), det er butikkens jobb. Det er hun som jobber i butikken, sin jobb, å hjelpe kundene, og ikke omvendt. Hun tror visst, at det er kundene sin jobb, å gjøre hennes humør bedre. Da er det bakvendt-land, mener jeg. Og at tre kunder har glemt lommeboken, på en dag, det har ikke jeg opplevd

jobber i barnehave til daglig

https://www.sol.no/nyheter/2016_04_25_86216_butikkmedarbeiderens-bonn-til-kundene-tenk-pa-oppforselen-din.html#_ga=1.202952985.9

PS.

Jeg har forresten vært, i mange Netto-butikker, i Danmark.

Og butikkstandarden er generelt veldig dårlig.

Og disse butikkene er ofte underbemannet.

(Ofte så tømte de ikke flaskebordet, (men lot flaskeautomaten stå og pipe), for eksempel).

Så å klage på kundene, når problemet nok er, at de ofte er underbemannet.

Det synes jeg, at blir litt rart, (for å si det sånn).

Her er det Netto, som har et problem, når det gjelder å lære opp sine ansatte, i kundeservice, (og også når det gjelder, å ha nok folk, på jobb), vil jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg husker at jeg lærte opp, noen folk, (Thomas og den lubne dama hans vel), på Matland/OBS Triaden, i sin tid.

(Jeg jobbet der, fra høsten 1990 til høsten 1992.

Og siden at jeg drev med opplæring, så var nok dette, en gang etter, at de skiftet butikk-navn, fra Matland til OBS Triaden.

Og det var, i desember 1990, hvis jeg ikke tar helt feil).

Og da sa jeg bare, at sure kunder, det må man se på, som en del av jobben, (da de spurte meg, om dette).

(Noe sånt).

For de som jobber, i butikk, må liksom prøve, å være profesjonelle da, og ikke ta det personlig, hvis det er kunder, som klager/kjefter.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter