Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. mai 2016

Jeg sendte en e-post til Tofte skole

Erik Ribsskog




17. mai 1967






Erik Ribsskog Wed, May 11, 2016 at 2:41 AM



To: postmottak.tofte.skole@hurum.kommune.no



Cc:
 "Postmottak.Rådmann / Hurum kommune"
, "drammen.tingrett"



















Hei,

jeg
 fant tilfeldigvis ut, i en gammel utgave, av DT/BB, (se vedlegg), at
min mor, leste en prolog, under 17. mai-feiringen, på Tofte skole, i
1967.

Jeg lurte på hvor lenge min mor gikk, på denne skolen?

(Var det både folkeskole og framhaldskole?).

Og hu gikk etter dette, på handelsskole, (fant jeg også ut, i DT/BB).

Var det i Drammen, lurte jeg.

Jeg
 får ingen av mine rettigheter, fra myndighetene, i forbindelse med, at
jeg overhørte, på Rimi Bjørndal, (hvor jeg da jobbet), i 2003, at jeg
var forfulgt, av 'mafian'.

Hvorfor fikk min mor lese dette.

Var det fordi at hu var datter av kontorsjefen i Hurum kommune, (min morfar Johannes Ribsskog).

Jeg regner med at han Treider, som hadde skrevet prologen, er død nå.

Og det samme er vel han skolestyreren Nils Dahl.

Men dere har kanskje noen andre ansatte, som var i 20-åra, i 1967, og som jobber der enda.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog






17. mai 1967.jpg

862K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20160510_133908

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter