Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. mai 2016

Mer om kultur

noe som heter kulturkamp

http://www.dagbladet.no/2016/05/16/kultur/meninger/kommentar/utenriks/ukraina/44246324/

PS.

Det er visst noe, som heter: 'Kulturkamp'.

Jeg har tidligere skrevet, på bloggen, at annenhvert år liksom, så vil politikerne, at vi skal ha: 'Multikultur'.

Mens annenhvert år igjen, så vil politikerne, av vi skal ha: 'Integrering'.

Men dette er vel motstridende ord/ting, (har jeg skrevet om, på bloggen, tidligere).

Så innvandringsdebatten, har kanskje gått, over hue, på folk.

(Ihvertfall folk, på høyresida).

For hva mener egentlig politikerne, når de bruker ordet: 'Multikultur', (kan man vel lure på).

Og så er det også noe, som heter: 'Kulturkamp', (som man kan se, i artikkelen ovenfor).

Kan dette 'multikultur', lede til 'kulturkamp', tro?

Da jeg chattet, på sol.20ognoe, på 90-tallet.

Så var det en gang, en norsk mann, (på den åpne kanalen), som klagde over, at det var, så mye _kjønnskamp_, i Norge.

Så den norske mann, har visst fra før, kvinnfolka hengene over/rundt seg, med steikepanna, (eller hva man skal si), i en slags kjønnskamp.

Og norske kvinner, synes visst bare, at det er morsomt, med innvandring, (for da kan de dra, på afrikanske trommekurs osv., har jeg lest, i en riksavis, en gang, rundt årtusenskiftet).

Så den norske mannen, får vel da også, en _kulturkamp_, mens han fra før har, den norske kvinnen, liksom hengene rundt seg, og mens hun holder armene hans fast, (biledlig talt, liksom).

Så dette 'multikultur', må vel være, et sosialt eksperiment.

Som venstresida, vil slippe løs, på det norske samfunnet.

Uten av vi vet konsekvensene, av dette.

For å kjempe, er nå det egentlig lov da, (i vårt politiske korrekte samfunn).

Nei, det er kanskje suspekt, at folk kjemper og.

Hvordan skal den norske mann, da klare, å takle, både kjønnskamp og kulturkamp, samtidig?

Nei, dette virker ikke så lett, (må jeg si).

Og flyktningene/innvandrerne, strømmer på, sånn at vi nå, (i Norge), har mer enn fem millioner innbyggere.

(Og ikke fire millioner, som jeg lærte på skolen, at vi hadde, på 70/80-tallet).

Så stopp en halv, sier jeg, da.

Går dette, med innvandring, over hue, på norske høyrefolk, (som liksom blir holdt fast, av norske kvinner, fra før, i en slags kjønnskamp), lurer jeg.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter