Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. juni 2016

Min Bok 10 - Kapittel 11

Når det gjelder hu Janine England.

Så jobba hu, i en periode, på Arvato, (som meg), husker jeg.

Men hu jobba vel, på Arvato sin kampanje/avdeling, for mobilfirmaet '3'.

(Noe sånt).

Og ikke, på Arvato sin kampaje/avdeling, for Microsoft Scandinavian Product Activation, (som meg).

(For å si det sånn).

Og hu Janine, jobba også, (noe seinere vel), på en DIY-store, (altså en Do It Yourself/gjør det selv-butikk).

(Mener jeg å huske, at hu sa, en morgen, (var det vel), som vi gikk, cirka samtidig, mot bussholdeplassene, i County Road.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og Melissa M'Betsa, hu jobba, på et inkassobyrå, som lå, rett rundt hjørnet, for Cavern Club, (i/ved Mathew Street).

(Og der hadde hu, en slags mellomleder-jobb, sånn som jeg forstod det.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Steven Norris jobba, på en flyfabrikk, (et stykka utafor Liverpool), hvis jeg forstod det riktig.

Og Sarah jobba, på reise/turist-informasjonen, like ved St. Johns-kjøpesenteret.

(Sa hu selv, ihvertfall).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg begynte, å isolere meg, en del, (i Mandeville Street), etter at Melissa sa, at hu kjente, masse Everton-spillere.

(For jeg ville liksom ikke, stå for mye i gjeld, til Melissa, da.

For å si det sånn).

Så hva han polske Daniel, (som flytta inn, noen måneder før, at jeg flytta derfra), jobba med.

Det fikk jeg vel ikke med meg, (vil jeg si).

Men jeg husker, at jeg en dag, lå på rommet mitt, og prøvde å sove ut litt, (på en fridag, fra Arvato).

Og da, så banka det plutselig, på døra mi.

Og det var han Daniel og en kamerat av han, (som vel også var polsk), da.

(Noe sånt).

Og de klarte da ikke, å gjøre rede for, hvorfor de banka, på døra mi, (må jeg si).

Så jeg lurer på, om de kan ha trodd, at jeg var på jobb, og at det var dama mi, (eller noe sånt), som de hørte, inne på rommet mitt.

Og så skulle de liksom prøve, å stjele, det som de trodde, at var dama mi, (mens jeg var på jobb), da.

(Noe sånt).

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.
 
Det var fortsatt, mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Mandeville Street.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 10.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.  

PS.

Det er også mulig, at hu Janine England, kan ha jobba, på Arvato sin kampanje/avdeling, for Carphone Warehouse.

Men mest sannsynlig, var det, at hu jobba, på vegne av '3', (på Arvato), vil jeg si.

For 'plutselig', så ble '3'-kampanjen lagt ned.

Og flere hundre, (var det vel), lokale folk, mista jobben, da.

(Noe sånt).

Og det forklarer jo, isåfall, hvorfor hu Janine England, etterhvert begynte å jobbe, i en DIY/hardware-store.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter