Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. juni 2016

Min Bok 10 - Kapittel 9

Steven hadde også, en 'snickers-pistol', liggende oppå kjøleskapet, (i Mandeville Street), husker jeg.

Steven fortalte, at dette var et plombert våpen.

Som han hadde fått noen, til å borre ut, (eller hva det heter), for han.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Steven pleide også, å stå, på kjøkkenet, i mange timer, (må man vel si), på søndagene, (husker jeg).

Da pleide han, å lage, en slags suppe, (hvis jeg forstod det riktig), som bestod, av mange forskjellige grønnsaker.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

En gang, som jeg tok bussen, (en dag, som jeg hadde fri, fra Arvato), til Everton Valley, (heter det vel), for å begynne, å trene, (på Lifestyles Gym der).

(For jeg var så anspent, (på den her tida).

Like før jul, i 2005, var det vel.

At jeg ønsket, å begynne, å trene igjen da, (husker jeg)).

Så møtte jeg Steven og Janine, som var ute, og handla mat, på en matbutikk, (muligens Iceland), like ved Lifestyles.

(Så de gikk, rimelig langt, for å handle, da.

Må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

På Lifestyles, (i/ved Everton Valley), så var det sånn, at jeg måtte ha, en 'induction', (sa de vel), for å begynne, å trene.

Så derfor, så dro jeg heller, til et hotell, (like ved the Mersey), som samarbeidet, med Arvato, om trening.

For på Arvato, så hadde vi fått en brosjyre, fra dette hotellet.

Og de hadde rabatt, for Arvato-folk, da.

Men da jeg henvendte meg, i resepsjonen, (til dette hotellet, som holdt til, i et høyt bygg, må man vel kalle det).

Så svarte de bare, at det ikke var mulig for meg, å trene der.

(Noe sånt).

Så det var ikke så lett, å begynne å trene, (i Liverpool), da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og dette, (angående å begynne trene), chattet jeg også, med ei Karianne Kynbråten om, på jobben.

Hu Karianne, var fra Hedmark.

Og hu nevnte, at man kunne trene, på et treningsstudio, i Victoria Street.

(Og også, på Adelphi Hotel, blant annet).

Så jeg gikk, til Lifestyles Gym, i Victoria Street.

Like etter nyttår, (var det vel), i 2006.

(Etter at jeg hadde barbert av meg helskjegget, (som jeg hadde fått meg, mens jeg bodde, på Løvås), var det vel).

Og der, (ved resepsjonen), så møtte jeg Arvato-Team Leader Marianne Høksaas.

Som var der, sammen med sin kjæreste/samboer/Arvato-kollega Kjell, (et navn hu uttalte: 'Shell'), husker jeg.

(Disse to gikk inn der, mens jeg stod og venta, (nesten forgjeves), på å bli betjent, da.

Noe sånt).

Og Marianne Høksaas fortalte, at hu likte best, å trene aerobic, (var det vel), og ikke styrke.

(Noe sånt).

Men jeg tror ikke, at de to, begynte å trene der.

Men jeg selv, begynte å trene der, noen dager seinere da, (var det vel).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt, mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Mandeville Street.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 10.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.   

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter