Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. juli 2016

Ane Eide, (fra Arvato), nevnte ei Johanna Ryan, i en Facebook-melding, fra 2008. Kan det være hu her, tro? Hm

johanna ryan

http://colemanlegalpartners.ie/consent-and-the-law/

PS.

Her er mer om dette:

ane eide facebook paint

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/mer-fra-facebook_92.html

PS 2.

Enda mer om dette:

Erik Ribsskog

Arvato

Erik Ribsskog Thu, Jul 21, 2016 at 9:35 AM

To: johanna@colemanlegalpartners.ie
Cc: "emb.london"

Hi,
i just checked an old Facebook-message from Ane Eide, (from Arvato), from 2008.
And your name was mentioned by her.
I was wondering if you are the Johanna Ryan mentioned there?
I saw your photo on this website:

http://colemanlegalpartners.ie/consent-and-the-law/
And I remember, a yong Irish blonde working at Arvato, (and sitting oposite me, one day there, looking at me, without saying anything, as I remember it).
But it puzzled me, which language you were speaking, (when you answered the Microsoft-calls).
Because you spoke so low, on the phone, (as I remember it).
But it was also an Irishman working there name Eoin Bradshaw, (who wrote on the 'break-form', that his belly hurt, one day there, if I remember it right).
But he also didn't speak that load on the phone, (as I remember it), so it still puzzles me if you answered the phones in Scandinavian or English.
I was just wondering really, how it was to work there, after I quit there, in November/December 2006.
Because I have an employement-case.
Ane Eide didn't work there that much/long, (she explained in 2008), and she listed your name, (together with four or five Norwegian names), and advice me, to rather contact you.
And I've sent Ane Eide so many Facebook-messages now, so I thought I shouldn't send her more, so I thought I'd try to send an e-mail, to Ireland, (since I thought I remember you from Arvato, after seeing the mentioned photo, in the link above).
I hope it was the right Johanna Ryan, and that it was ok that I sent this e-mail.
Thanks in advance for any reply!
Best regards,
Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter