Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. juli 2016

En gang, på slutten av 80-tallet, (må det vel ha vært), som jeg var på besøk, hos min tremenning Øystein Andersen, i Lørenskog, så ble jeg med han, og tok toget, til Bryn stasjon, (husker jeg). Og så tok Øystein Andersen og jeg, t-banen, til Lambertseter derfra, (for å besøke Tom 'Fuckenberg' Fachenberg), husker jeg

bryn stasjon

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/fler-mobilbilder.html

PS.

Hvis ikke, så var det sånn.

At min tremenning Øystein Andersen, tok samme tog som meg, (i retning av Oslo/Drammen, fra Lørenskog/Hanaborg).

Og så gikk Øystein Andersen, av toget, på Bryn stasjon, da.

(Noe sånt).

Siden at han skulle, med t-banen, til Lambertseter, (for å besøke 'Fuckers'), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og grunnen til, at Øystein Andersen, skulle besøke 'Fuckers'.

Det var vel fordi, at han enten skulle låne, eller låne bort, videofilmer, (tror jeg).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Øystein Andersen, sa forresten, (en gang, på denne nevnte togturen, var det vel).

At når han skulle bytte, fra toget, til t-banen, (ved Bryn stasjon).

Så måtte han: 'Løpe som bare faen, for å rekke t-banen', (hvis jeg husker riktig).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Men t-banen, den gikk vel, hvert kvarter, (hvis jeg ikke tar helt feil).

(Eller kanskje dette var om sommeren, og at det var halvtimes-ruter.

Hm).

Så det er mulig, at det var sånn, at det var mange rasister, (for eksempel), på Bryn.

(For min tremenning Øystein Andersen, er jo mørkhudet.

Siden at han er adoptert, fra Korea, da.

For å si det sånn).

Så Øystein Andersen, turte kanskje ikke, å bli stående, for lenge, og vente, på t-banen, ved Høyenhall t-bane-stasjon, (av frykt for rasister/nazister da), var det vel.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var forresten også sånn, (på 80-tallet, vel).

At min søster Pia Ribsskog, noen ganger, ville klage, (til meg), på min fargede/gule tremenning Øystein Andersen.

For Pia sa, at Øystein, var: 'Så bleik', (husker jeg).

Men da sa vel jeg, at Øystein, var vel ikke hvit.

(Noe sånt).

Så det Pia sa, ble jo, som noe tull, da.

(Må man vel si).

Men da sa Pia, at Øystein, var bleik, til å være, fra Korea, da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Min tremenning Øystein Andersen, er/var forresten, en spill-frik:

øystein andersen spill-frik

https://groups.google.com/forum/#!msg/alt.games.sf2/lxRQf9vh9e0/gorg6rHdP2sJ

PS 7.

Min tremenning Øystein Andersen, var forresten med, i et internasjonalt Tekken-mesterskap, i 1998:

øystein andersen tekken

https://youtu.be/tSQ3isRcL_0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter