Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. juli 2016

Enda mer fra Facebook

facebook kjetil furuseth

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet 12. januar 2008
  • Erik Ribsskog
    12.01.2008 05:11
    Erik Ribsskog

    Hallå Kjetil!
    Hva er det du driver med for tida da?
    Jeg er i Liverpool og jobber som selvstendig næringsdrivende innen emballasje bransjen osv.
    Det er litt kjedelig, men jeg slipper i hvertfall masete Rimi medarbeidere hele tida.
    Bare fleiper.
    Jeg jobber overtid, også har jeg pause, så tenkte jeg skulle sende noen meldinger osv.
    Eller, hvordan går det med fotball osv?
    Og dro du på folkehøyskole eller noe du?
    Og fortsatte du å spille med IT-akademiet?
    Jeg måtte gi meg der etter jeg skada kneet osv, men jeg husker det var litt snodigheter innvolvert med det IT-akademiet opplegget osv.
    Det var blant annet en kamp i Valhall, hvor det var skikkelig detaljert hvordan vi skulle spille osv., og vi skulle sentre til nøyaktig den og den personen osv.
    Var du med den gangen, husker du noe av det?
    Det synes jeg i hvertfall var litt rart vel, vi pleide vel ikke å ha så nøye taktikk med Rimi Langhus osv. såvidt jeg husker men.
    Men det er mulig det var en gang du ikke var med, det kan også tenkes.
    Her er det mye som foregår forresten, det står mer på siden min osv.
    Men sånn er det, det er ikke så lett å ha med myndigheter å gjøre osv.
    Men sånn er det vel.
    Men håper det var greit å sende melding osv., tenkte jeg måtte prøve det, fordi det er ikke så mye informasjon og råd osv. man får fra myndigheter osv.
    Men vi får se hva som skjer.
    Håper det var greit at jeg sendte melding!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    01:58
    Erik Ribsskog

    Hallå Kjetil,
    sorry hvis det blir mange meldinger.
    Jeg var innom Prix i Ullevålsveien, (vegg i vegg med Oslo katedralskole).
    Og jeg prata litt med kassadama, (som het Maribel, står det på lappen).
    Var det der du var butikksjef i Oslo?
    Hu i kassa visste ikke hvem du var, sa hu.
    Jeg spurte om hu visste hvem Anders Berle var, (for han har skrevet til meg på Facebook, at han hadde deg som butikksjef i Oslo).
    Men hu hadde bare jobba der et år, sa hu.
    Og hu kjente bare en Anders fra Sverige, (som hadde jobba der).
    Men jeg forklarte da at dette var snakk om en norsk Anders, fra Langhus.
    Jeg kjenner også fler som har vært butikksjefer på St. Hanshaugen.
    Tom Guldbrandsen, (fra Lørenskog), var butikksjef på Kiwi i Waldemar Thranes gate, på den tida, jeg bodde, på St. Hanshaugen.
    Han er en kamerat av min tremenning Øystein Andersen, som er en skolekamerat av Glenn Hesler, fra IT Akademiet sitt bedriftsfotball-lag, (hvor jeg også dro med deg).
    Jeg kjenner også Stian Ohr, (regionsjef i Rimi), som var sjefen til Magne Winnem, (fra IT Akademiet), da han var assistent, på Rimi, i Waldemar Thranes gate 5, (det samme bygget, som jeg bodde i, på St. Hanshaugen, hvor det nå er Prix).
    Jeg ser at det har blitt Coop Extra på Langhus/Vevelstad.
    Men jeg har ikke sett den butikken som Ica supermarked, (men jeg husker jo, at den butikken er ganske ny).
    Det er vel under Norsk Butikkdrift A/S, (det tidligere hovedkontoret til ICA Norge, i Sinsenveien).
    Hvis du er der, og har tid, så spør om de kan sende dokumentasjon på at jeg vant butikkdrift-konkurransen Rimi Gullårer, som buitkksjef på Rimi Langhus, i 2001.
    Greit å ha på CV-en og da er det vel greit å ha dokumentasjon, tenker jeg.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter