Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. juli 2016

Her, (i Harald Hårfagres gate), så bor/bodde 'Degos', (som var en bekjent, av Janniche Fjellhaug aka. Cilla, fra #blablabla), fra Min Bok 5

bor bodde degos

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/fler-mobilbilder_25.html

PS.

Dette nicket, til 'Degos', (som noen ganger chattet såvidt, på #blablabla, sånn som jeg husker det).

Det er jo nedsettende, (må man vel si).

Så jeg stusset nok litt, over dette nicket.

Men det er jo kjent, at negere/sorte, noen ganger kaller hverandre: 'Nigger', osv.

Så å tolke dette nicket/klengenavnet: 'Degos'.

Det var ikke så lett da, (syntes jeg nok).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Janniche 'Cilla' Fjellhaug, (fra Bergen), hu var kanskje litt rå, da.

For vi chatta om ting, som jeg ikke engang, hadde snakket om, med mine kamerater, (Magne Winnem og Øystein Andersen), for eksempel.

(Som jeg hang en del sammen med, 5-10 år før det her).

Og Cilla fortalte, (husker jeg), at ei venninne av henne, i gjengen til 'Degos', pleide å suge pikk, på en spesiell måte.

For hu 'Degos-gjeng-jenta', pleide å la det gå, nede i halsen, (fortalte Cilla), sånn at hu slapp sperm-smaken, da.

(Noe sånt).

Og en gang, (etter dette igjen).

Så fortalte Cilla, at Degos, (og dem), ønsket å møte meg.

Og da, så kjørte jeg bort, til Majorstua, (fra St. Hanshaugen), med min Ford Sierra, (som jeg hadde kjøpt brukt, noen måneder/år, før det her).

Og jeg kjøpte den bilen, høsten 1998.

(Like etter at jeg begynte, som butikksjef, på Rimi Nylænde, på Lambertseter).

Så dette kan ha vært vinteren 1998/99, (for eksempel).

(Noe sånt).

For jeg husker at det var snø, da jeg parkerte, utafor Sporveismuseet, (som ligger ovenfor bygget, hvor Degos bodde), siden at jeg ikke, var så kjent der.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Men fra dette nevnte besøket, hos Degos, (som vel fortsatt bodde hjemme, hos foreldrene sine).

Så husker jeg ikke, så mye.

Jeg husker at Degos hadde, noen kamerater, (og muligens ei dame, (eller om det var søster)), der.

Men disse folka, var vel, en del yngre, enn meg.

Så jeg gikk mest rundt, og kikka der, da.

(Og bilen min stod vel rart parkert og.

Så jeg hadde vel ikke planer om, å være der, så lenge).

Det er mulig, at jeg var der, med en film, eller musikk-CD, (som jeg hadde brent selv), forresten.

(Og som Cilla hadde bedt meg, om å ta med dit, da.

Noe sånt).

Og det jeg husker best, fra dette besøket mitt, (i Harald Hårfagres gate).

Det var, at Degos viste meg, et maleri, som foreldrene hans, (må det vel ha vært), hadde hengene der.

Og det maleriet, var så nøyaktig malt, at det så ut som, et fotografi, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Degos, (og dem), bodde ikke, i en oppgang, som hadde inngang, fra gården, (sånn som jeg husker det), men de bodde, i en oppgang, som hadde inngang, fra gaten, (muligens 5 G), da:

ikke inngang fra gården

(Samme link som ovenfor).

PS 5.

Kan det være han her, tro:

han her tro hm

https://www.facebook.com/hanspettertk?fref=nf

PS 6.

Det ligner litt, på dette bildet:

ligner på dette bildet

(Samme link som ovenfor).

PS 7.

Her er mer om dette:

¨mer fra gule sider

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter