Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. juli 2016

Jeg sendte en e-post til Twitter

Erik Ribsskog

Case# 35567394: Your report about @innover_tiss has been received.

Erik Ribsskog Sat, Jul 16, 2016 at 7:16 PM

To: Twitter Support
Cc: juridisk

Hei,
at det skal være greit å skrive at noen har innovertiss.
Det kjøper jeg ikke.
Det kaller vi æreskrenkelse i Norge.
Så at det skal være som noe hverdagslig i Amerika, det synes jeg, at høres rart ut.
Så dette må jeg klage mer på.
Send dette til en ansvarlig der.
Erik Ribsskog
PS.
Hvis det er tvil om, (hos dere), angående hva jeg klager på.
Så blir det 'merksnodig', må jeg si.
For jeg mener å huske, at jeg trykket, på 'rapporter', fra selve denne aktuelle tweet-en.
Så da har ingeniørene deres fusket til eksamen, (eller noe i den duren), mistenker jeg.
PS 2.
Skriver på norsk, siden at jeg synes, at det blir enklere, å forklare, på mitt første-språk.


On Sat, Jul 16, 2016 at 11:56 AM, Twitter Support <support@twitter.com> wrote:
@JohnconsWeb.
Hello,

Thank you for your report. Twitter takes reports of this nature very seriously.

We reviewed the content and determined that it was not in violation of the Twitter Rules (https://twitter.com/rules). We are happy to revisit this decision if you are able to provide further evidence of a violation. Please respond to this email with direct links to the content in question.

We understand you might come across content on Twitter that you find offensive. Twitter users are free to post content provided that they don’t violate the Terms of Service (https://twitter.com/tos) or the Twitter Rules (https://twitter.com/rules). If you would like more information on how to control your Twitter experience, see this help article: https://support.twitter.com/articles/20170134.

If you feel threatened or are in danger, please contact your local law enforcement. You can direct the local law enforcement to our Guidelines for Law Enforcement here: https://support.twitter.com/articles/41949.

Thank you,

Twitter Support
Reference #ref:00DA0000000K0A8.500G0000010E8LD:ref
Twitter, Inc. 1355 Market Street, Suite 900 San Francisco, CA 94103

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter