Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 26. august 2016

Det her må vel muligens, være 'stretchbukse-gjengen', (fra Min Bok-bøkene). Noe sånt

stretchbukse gjengen

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/fler-mobilbilder_26.html

PS.

Disse jentene, (som alle gikk, med tynne strechbukser, den første gangen, som jeg møtte dem), er fra Tangen/Nesbygda, (hvis jeg ikke har misforstått).

Og den første gangen, som jeg møtte, disse jentene.

Det var, mens jeg gikk, det første året, på NHI.

(Nemlig studieåret 1989/90).

Jeg var på helgebesøk, hos bestemor Ågot, (på Sand).

Og der, så var min søster Pia også.

(For hu bodde hos Ågot, fra 1989 til 1991).

Og Pia sa, at denne gjengen, hadde lyst, til å møte meg.

(Noe sånt).

Og derfor, så gikk jeg bort, til Christell, (på Bergeråsen), da.

(Christell hadde for det meste, vært i Drammen, (hos sin eldre halvbror Jan Snoghøj, på Gulskogen), skoleåret før, (da jeg var utvekslingselev, i Drammen).

Men høsten 1989, så var Christell igjen, 'stasjonert' på Bergeråsen, kunne det virke som.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Min fars stedatter Christell, gikk også rundt, i tynne stretchbukser, (på den her tida).

Så det ble sånn, (i 'Haldis-huset'), at jeg satt der, (i stua, til Haldis), mens fem 'nakne' jenter/damer, (i 16/17 års-alderen), også var der, da.

Men hva som var poenget, med dette besøket.

Det veit jeg ikke.

For det ble ikke forklart, hvorfor denne 'stretchbukse-gjengen', ønsket å møte meg, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Den andre, (og siste), gangen, som jeg møtte, denne 'stretchbukse-gjengen'.

Det var, på midten, av 90-tallet, (en gang).

Min søster Pia, dro med min halvbror Axel og meg, hjem til Christell, som på den her tida bodde, i Hoffsveien, på Skøyen.

(Den samme veien, hvor terroristen Breivik, vel også bodde.

Eller ihvertfall, så bodde mora hans der, vel.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Heller ikke i Hoffsveien, så ble jeg noe særlig kjent, med denne 'stretchbukse-gjengen'.

(Hvis det var, de samme jentene, da).

For disse, var fortsatt, rimelig upersonlige, (sånn som jeg husker det).

Så dette besøket, var heller ikke, noe særlig hyggelig/givende, (sånn som jeg husker det).

Og da Pia, Axel og jeg, dro derfra.

(Dette var, mens TV-serien Lille Lørdag, var populær.

For jeg husker, at Axel og jeg tulla, og sa: 'Kebab ut av Norge', på trikken, på veien tilbake, til sentrum.

(Eller man kan kanskje si det sånn.

At Axel fikk et slags anfall, da jeg nevnte, denne TV-serien.

Noe sånt).

Så dette, var like etter, at den 'Min drømmeserie'-episoden, (med hun Ninanja), ble sendt.

Noe sånt).

Så sa Christell til oss.

(I gangen, i 'blokka' der.

Utafor inngangsdøra, til Christell).

At hu syntes, at Axel og jeg, ligna så fælt.

(Noe sånt).

Enda jeg, er drøyt åtte år, eldre enn Axel, da.

(For å si det sånn).

Men Axel hadde da, trent karate osv., i mange år.

Så han var ganske svær/kraftig, for alderen, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var også sånn, (i Hoffsveien), at jeg spurte Christell, om hva hu pleide å gjøre, mens hu bodde, på Skøyen.

Og da sa Christell, at hu pleide, å være hjemme, og se, på TV.

(Noe sånt).

Og da lo jeg nesten litt, (av Christell), må jeg innrømme.

For jeg selv, syntes vel, at det var mer spennende, å utforske Oslo sine mange utesteder og nattklubber osv., (på den her tida).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her traff jeg sist, denne gjengen, (selv om de bodde/var der, noen år før Breivik flytta dit, ser jeg nå):

her traff jeg sist denne gjengen

http://www.tv2.no/a/4108224

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter