Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. august 2016

Mer fra Facebook

lejonbalk facebook

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    07:50
    Erik Ribsskog

    Hei,
    har dere Løvenbalk i Sverige og.
    Er dere direkte etter de danske kongelige, (Christoffer Glipping osv?).
    Jeg er i slekt med de gjennom Fog:
    Deg
    Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog - din mor
    Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (født Heegaard) - hennes mor
    Karen Margrethe Heegaard (født Nyholm) - hennes mor
    Mary Eva Carla Nyholm (født Fog) - hennes mor
    Ludolph Erasmi Fog - hennes far
    Henrik Georg Fog - hans far
    Rasmus Jørgensen Fog - hans far
    Jørgen Rasmussen Fog - hans far
    Rasmus Jørgensen Fog - hans far
    Magdalene Davidsdatter Fog (født Foss) - hans mor
    David Lauritsen Foss - hennes far
    Laurits Foss - hans far
    Maren Foss (født Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk) - hans mor
    Peder Thøgersen Løvenbalk - hennes far
    Thøger Jensen Løvenbalk - hans far
    Jens Lauridsen Løvenbalk - hans far
    Laurits Mogensen Løvenbalk - hans far
    Mogens Jensen Løvenbalk - hans far
    Jens Nielsen Løvenbalk - hans far
    Niels Eriksen Løvenbalk - hans far
    Erik Christoffersen Løvenbalk - hans far
    Christoffer II Klipping, Konge af Danmark - hans far
    Erik V Glipping, Konge af Danmark - hans far
    Er også direkte etterkommer av Falkener gjennom Hagerup, og Falkener var etterkommer av noen Lejonbalk, (mener jeg at det var).
    Jeg synes at du ligner litt, på min avdøde mor Karen på noen av bildene, på Twitter, osv.
    Jeg søkte på 'Lejonbalk' på Google, ettersom jeg ganske nylig fant ut, at Falkener var etter Lejonbalk.
    Og så fant jeg et bilde som lignet litt på min mor, da.
    Så det er muligens noe slektskap, hvis jeg skulle tippe.
    Så tenkte jeg kunne prøve å sende en lion-bar-melding, (som det vel blir på engelsk).
    (Jeg har søkt om å få bruke Løvenbalk, Gjedde og/eller Adeler som mellomnavn, siden at min danskfødte mormor, var direkte etterkommer av Gjedde og Løvenbalk og arvet Adeler).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter