Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 25. august 2016

Mer fra Høvik

Natt til onsdag, så vaska jeg klær.

(Fra cirka midnatt til klokka tre, vel).

Og da jeg gikk, for å hente tøyvasken.

Så så jeg, at klærna mine, (jeg hadde vasket farget tøy-vask), var slengt, utover vaskerommet.

Og nå kom jeg på, at badeshortsen min, vel manglet.

Så den har tydeligvis blitt stjålet, (kan det virke som).

Erik Ribsskog

PS.

Nå gikk jeg bort, til vaskekjelleren.

For å se, om badeshortsen min, lå der.

(For jeg tenkte, at kanskje jeg overså den, i går.

For det lå også klær osv., som ikke var mine, slengt utover der, i går).

Men det lå bare en kjempestygg/møkkete/ekkel badeshorts der.

(Som fra et lik, eller noe).

Så min David Beckham-badeshorts.

(Som jeg kjøpte, på tilbud, (for 99 kroner vel).

På H&M, i Karl Johan, ifjor sommer).

Den må ha blitt stjålet, (kan det virke som).

Og nå har jeg vel bare råd til mat cirka, ut måneden.

Så da må jeg vente, til neste måned, med å kjøpe meg, en ny badeshorts.

Så da blir det dårlig med trening/svømming, den neste uka cirka, (blir det vel).

Men jeg får kanskje gå meg noen turer, (eller noe i den duren), istedet.

(Før jeg får kjøpt meg, en ny badeshorts, mener jeg).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Da jeg kom ned, i vaskekjelleren, i går, så hadde noen lagt cirka halvparten av tøyet mitt, oppå en tørketrommel, (som jeg aldri har brukt der, for jeg henger opp tøyet, til tørk, inne på rommet mitt):

IMG_20160824_034157

PS 3.

Og sokkene mine lå strødd utover gulvet, (den blå innleggs-sålen er ikke min forresten), og så lå de siste klærna mine, fortsatt i vaskemaskinen:

IMG_20160824_034201

IMG_20160824_034203

PS 4.

Og da jeg gikk ned, i vaskekjelleren, i natt, (for å lete, etter den nevnte David Beckham-badeshortsen min), så så jeg, at det lå, en veldig fæl badeshorts, oppi søpla der:

IMG_20160825_044346

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter