Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 10. september 2016

Enda mer fra Facebook

mer fra facebook norsk

PS.

Her er mer om dette:

Du og Ingalill Høstmælingen har ingen forbindelser på Facebook
Jobber for Drammen Videregående Skole
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    18:06
  • Erik Ribsskog
    18:13
    Erik Ribsskog

    Så deg tilfeldigvis på min ste-svigerinne Hege Snoghøj sin Facebook-side.
    Var det du som var min norsk-lærerinne, russe-året, på Gjerde?
    (Skoleåret 1988/89).
    Du sa at jeg hadde så bra språk.
    Likevel fikk jeg bare fire, i norsk, vel.
    Hvorfor sa du at jeg hadde bra språk.
    (Hvis det er lov å spørre).
    Husker du at jeg var utvekslingselev, på en samarbeidsavtale, mellom Vestfold og Buskerud, dette skoleåret.
    Det var jo en prestasjon, å komme med der, (man måtte ha gode karakterer), må man vel si.
    Men hverken Vestfold eller Buskerud vil sende meg bekreftelse, på at jeg var, på denne samarbeidsavtalen.
    Hvem må man kontakte, innen skolevesenet i Drammen, om dette, (for å så , en slik dokumentasjon)?
    Strever også med Drammen tingrett.
    Min far frasa seg arv, i 2005 deromkring, og jeg eier derfor en del av et sameie, i Holmsbu.
    Ei Høysæther hos Drammen tingrett, sa hu skulle oppløse sameiet, i 2011.
    Det er jo nå fem år siden.
    Er det lov å være så treig, (selv i Drammen), lurte jeg.
    Hva er det som foregår.
    Må man bo i Drammen for å ordne med ting der, lurte jeg.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Vi var, (som Russ 89), innom og besøkte deg, (på et eller annet byggefelt), natt til 17. mai, i 1989, (husker jeg).
    Dette var vel Magne Winnem sin ide, (mener jeg å huske).
    Jeg skjønte ikke helt poenget, med å vekke lærere.
    Men enkelte lærere, begynner kanskje å tulle, hvis de blir plaga sånn.
    Hva vet jeg.
    Sånn var det nok ikke, på Innhaug-folket sin tid, (en bok som vi vel måtte lese om, i norsk-faget, det året).
    Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter