Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. september 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook myhrene

PS.

Her er mer om dette:

Du og Eva Marie Myhrene har ingen forbindelser på Facebook
Tidligere Form.sekretær for Røyken Kommune
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    01:10
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg så på nettet, at du var leder, for Foreningen for vern av Holmsbu kirke.
    Og det stod også, at Stian Olsen, var styremedlem.
    Jeg klarer ikke å finne han, på Facebook.
    Men jeg lurer på, om han, er sønn av Olaf Arnestø, som var min farfars fetter?
    For jeg har sett bilde av de to sammen, i DT/BB, (hos Nasjonalbiblioteket).
    Og så driver jeg med litt slektsforskning osv.
    Og lurer på om han Stian Olsen da er tremenning av min far Arne Mogan Olsen, som var sønn av Øivind Olsen, som var sønn av Hans Otto Olsen, som var bror av Olaf Arnestø sin far Aleksander Olsen.
    Disse brødrene bodde, (med familier), i samme hus, i Arnestøen, under folketellingen, i 1910.
    Det virker ikke, som at det er så mange igjen, etter min oldefar Hans Otto Olsen Arnestø sin slekt, på Hurumlandet nå.
    Så jeg prøver å komme i kontakt, med eventuelt slekt, etter Hans Otto sin bror Aleksander Olsen Arnestø.
    Så hadde vært artig, hvis du hadde hatt mulighet, til å videresende dette, til Stian Olsen.
    (Eller hvis du har hans e-post-adresse, eller lignende).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter