Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. september 2016

Mer fra Facebook

Du og Ellie Liljegren har ingen forbindelser på Facebook
Studerte Antikens kultur och samhälle ved University of Gothenburg
  • Samtale startet 11. februar
  • Erik Ribsskog
    11.02.2016 16:51
    Erik Ribsskog

    Hei,
    har du noe av din fine musikk, på YouTube?
    Jeg leter etter litt avveksling fra videoene til mine sveitsiske slektninger.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • mandag

  • 23:48Ellie Liljegren har godtatt forespørselen din.
  • Ellie Liljegren
    12.09.2016 23:49
    Ellie Liljegren

    Hej! Vad kul att du gillar vår musik. Förlåt att jag svarar så sent. ..Har inte varit direkt aktiv märker jag
    Gå in på "Elisabeth Liljegren start to day " så hittar du oss på Youtube. Förlåt att jag svarar så sent. Med vänliga hälsningar Ellinor
  • Erik Ribsskog
    01:38
    Erik Ribsskog

    Hei,
    takk for svar!
    Den sangen fant jeg, for noen måneder siden, (var det vel).
    Den var original og morsom, (må man vel si).
    Jeg synes du var så flink, til å synge, den 'Frederik Åkare og Cecilie Lind', i Liverpool, i 2005, (eller om det var 2006).
    (Så du får spille inn den eventuelt, hvis du har tid).
    Hvordan var det man skulle gå ut porten, hos dere?
    (Jeg måtte klatre over porten.
    Noe som var litt skummelt.
    For det var en rulle der, blant annet).
    Jeg ble vekket tidlig, dagen etter festen deres, (som Margrethe Augestad, fra Arvato, dro meg med på).
    Ei Janine England, ville at jeg skulle dra henne med, på 'diner', i County Road.
    For hu hadde en del spørsmål, om festen deres osv., da.
    Så det frika meg litt ut.
    Hvorfor var det kun dine to søstre, som begynte å jobbe, på Arvato, og ikke deg og?
    (Hvis det er lov å spørre).
    Mange takk for svar ihvertfall.
    Og takk for sist.
    Hils dine søstre Charlotte og Elisabeth.
    (Selv om jeg ikke forstod hvorfor Elisabeth lagde den 'rumpe-videoen' sin, den siste dagen hennes, på Arvato).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg bodde noen måneder, i Danmark, ifjor vår/sommer.
    Jeg fikk ikke engang dansk personnummer, (siden at jeg kun hadde med meg førerkort, og ikke pass).
    Så jeg vurderte, å istedet ta toget over, til Malmø, fra København.
    Men det ble ikke noe av.
    Men jeg måtte bo på en nattkafe, i tre måneder, i København.
    Jeg fikk ikke noe arbeidsledighetstrygd, (for eksempel), hverken av norske eller danske myndigheter, (selv om jeg er kvart dansk).
    Så jeg blir tullet med, av myndighetene, i Norge osv., må jeg si.
    Jeg får ikke lov til å selge eiendom, som jeg arvet, da jeg jobbet, på Arvato, for eksempel.
    Så jeg har vurdert litt, å flytte, til Sverige.
    Men jeg har aldri bodd i Sverige før.
    Så jeg vet ikke hvordan man får sine sosiale rettigheter der, for eksempel.
    For jeg får ikke jobb i Norge, og sitter bare hjemme og skriver blogg, osv.
    Og å få sine rettigheter, er helt umulig.
    Og jeg ble også tvangsinnlagt, på sinnsykehus, her i Norge, ifjor.
    (Etter å ha bodd, i England, fra 2004 til 2014).
    Men jeg bor på et tidligere hotell nå, nærme Oslo.
    Så det har vært værre, for å si det sånn.
    Men det er mulig jeg kontakter dere igjen, hvis det skjer noe mer tull.
    For å få råd, om hvordan man etablerer seg, i Sverige, eventuelt.
    Mange takk for svar, ihvertfall!
    Lykke til videre med musikken, osv.
  • I dag
  • Ellie Liljegren
    07:25
    Ellie Liljegren

    Hej! Vad tråkigt att höra om hur det gått för dig i Norge.
    Jag vet inte hur man etabletar sig i Sverige. Jag kan tänka mig att du får anmäla dig på Arbetsförmedlingen
    Sedan kräver de att man aktivt söker arbete .
    Jag hoppas verkligen du lyckas med att få ett arbete och bostad i Sverige.
    Tack för att du gillade vår musik. Vi har en låt på Spotify med.
    Sök på " å sister or two" och spiders.
    Den ligger på ett album som heter " home is where the Hart id:?
    Is " skulle det stå.
    Ha det nu så bra. Hälsningar Ellinor
  • Erik Ribsskog
    09:16
    Erik Ribsskog

    Hei,
    ja, det ordner seg nok.
    Men at det skal ta fem år, å oppløse et sameie, for Drammen tingrett.
    Det er en skam, vil jeg si.
    Og det er bare forbokstaven, for hva som foregår.
    Prisene på hytter og sånn, er visst også billigere, i Sverige.
    Så hvis jeg får denne arven min, så kjøper jeg meg kanskje, en billig hytte, eller noe der, sånn at jeg har et sted liksom, hvis det skjer noe, i Norge.
    Vi får se.
    Jeg har også en tidligere skolekamerat, (Tim Jonassen), som har hytte, i Sverige.
    Så jeg har lurt på, om jeg kanskje burde ha hytte, i Finland, (hvis jeg får denne arven min).
    (Sånn at ikke Tim blir sur, mener jeg).
    Vi får se.
    Det er kanskje litt langt, å reise, til Finland og, (fra Norge).
    Men da vet jeg hva jeg kan gjøre, hvis jeg bestemmer meg for, å etablere meg, i Sverige.
    Det var veldig bra.
    Jeg har ikke dette Spotify.
    Jeg er vant med programmer som E-mule og hva de nå heter, alle sammen.
    (Fra tida før jeg flytta til England, i 2004).
    Men jeg får følge med, på YouTube, om flere av deres sanger, dukker opp der.
    Du hilse dine Abba-søstre, og også hun asiatisk-svenske som var, på festen deres, i Liverpool, i 2005, (og som også begynte, å jobbe, på Arvato).
    Samt hu Malin, som også var, på den festen, (og som jobba, på the Cavern Pub eller Cavern Club vel).
    På den nevnte festen deres, så var det, en ung britisk mann, som fortalte meg, at han hadde jobbet, som Team Leader, på Arvato, (og at det ikke var mye, å gjøre, i den jobben).
    Hva het denne engelskmannen igjen, husker du det?
    Bare lurte.
    Igjen takk for svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter