Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. september 2016

Mer fra G-mail

Erik Ribsskog

Arveoppgjør

Erik Ribsskog Sat, Sep 24, 2016 at 2:05 PM

To: Runar Mogan Olsen
Cc: Haakon Mogan Olsen , arne , "drammen.tingrett" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, tilsynsutvalget@domstol.no, Pia Ribsskog

Hei,
betyr dette, at min far ikke, har frasagt seg arv, etter Idar, (som han gjorde, da Idar sine brødre Gunnar og Otto døde).
Det virker litt rart, for meg.
Kan dette være riktig?
(Uten at min far sa noen grunn, til at han frasa seg arv, i 2005).
Men Pia har sagt, at alle etter min far og Haldis skulle få like mye, rundt årtusenskiftet.
Jeg har også prøvd å få tingretten i Drammen, til å oppløse dette sameiet, siden 2011.
Uten at de har gjort noe.
Jeg bor også på Høvik, og ikke i Oslo.
Jeg har heller ikke noe mer med Pia å gjøre.
Jeg er Erik og Pia er Pia.
Dere har også kalt meg: 'Person non gratia', for noen år siden, (på Facebook).
Og så kontakter dere meg nå, om arveoppgjør.
Hva skal dette bety?
Hilsen
Persona non gratia



2016-09-24 12:51 GMT+02:00 Runar Mogan Olsen <runarmo@gmail.com>:
Hei Erik og Pia.

Oversender erklæring til underskrift. Dette gjelder salget av Støaveien 29.
Etter at Idar døde har vi bestemt at vi skal selge Støaveien 29. Jeg regner med at dere er enige i det og at dere underskriver vedlagt erklæring og sender den i original til meg, da jeg er fullmektig i arveoppgjøret etter Idar. 
Deres andeler av Støaveien 29 fremgår av arveoppgjøret etter Gunnar Bergstø og Otto Rene Bergstø.
Vi foretar endelig oppgjør etter at Støaveien 29 er solgt, forhåpentligvis i løpet av 2017.

Mvh


Runar Mogan Olsen
Isdamveien 10
1555 SON

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter