Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. september 2016

Mer fra Norge

I dag, (mandag kveld), så var jeg, på Bunnpris Therese gate, (på Bislett), og handla mat.

Og denne butikken, var utsolgt, for kjøttdeig, til 25 kroner.

Et fast lavpris-tilbud, som de skryter mye av, (hos Bunnpris), på plakater osv., (vil jeg si).

Så det var dårlig.

Og da jeg gikk inn, i butikken.

Så var det plutselig, en Bunnpris-ansatt, rett ved der jeg stod.

(Dette var, mens jeg skulle finne meg, en handlekurv).

Og han Bunnpris-ansatte, skulle visst inn, i kassa.

Men han gikk for nærme, synes jeg.

Så han hadde muligens ikke noen intimgrenser.

(Noe sånt).

Og dette var en ung og lyshåret mann.

Som snakket norsk.

Men jeg lurte på, om han var en svenske, som prøvde, å snakke norsk, (husker jeg), fra måten han prata på, (da jeg skulle betale).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Bunnpris har også hengt opp vippetasser, i hyllene sine nå, hvor det står: 'Vårt rimeligste alternativ'.

(Noe sånt).

Men for kidneybønner så stemte ikke det.

For kidneybønner i chillisaus, er billigere, enn de uten chillisaus.

Men Bunnpris Theresegate, hadde løst dette, ved å ta ned labelen, for kidneybønner med chillisaus.

(Virka det som).

Men de var fortsatt billigere, (så jeg), da jeg betalte for den.

Og kidneybønner i chillisaus, er mye billigere, på Bunnpris, enn på Rema, (for eksempel).

Men disse nye vippetassene, til Bunnpris, prøver visst, å skjule dette, (virker det som).

(Noe sånt).

Så her surrer Bunnpris, (med sine nye vippetass-aktige hylle-plakater), vil jeg si.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Denne butikken hadde heller ikke Grans cola.

Og det billige dopapiret, var vanskelig å få tak i, siden det stod innerst, på den nederste hylla, (som ikke var så høy).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Og den bussen, som jeg tok, inn til Oslo.

Den gikk klokka 22.57, vel.

(Noe sånt).

Og på den bussen, (foran ved sjåføren), så satt det, en liten gutt, med en rød ballong, (husker jeg).

Og det var litt rart, må jeg si.

At så små unger, er ute, så seint.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det er en Rema, på Majorstua, som er åpen, til klokka 24, mandag til fredag, (er det vel).

Så det er kanskje bedre, å handle der, (neste gang, som jeg er seint ute, på en vanlig ukedag).

(Istedet for å handle, i denne trange Bunnpris Brustad-bua, på Bislett).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Men det er også sånn, at det blir litt dumt, å betale dobbelt så mye, for noen bønner i chillisaus, på Rema, liksom.

Så vi får se, hva jeg bestemmer meg for.

Vi får se.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter