Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 18. september 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook gerd aune

PS.

Her er mer om dette:

Du og Gerd Aune har ingen forbindelser på Facebook
Jobber for Ski Ungdomsskole
Bosted: Ski, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    19:31
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det svigerdatteren til Odd Stub Aune, som var min mor Karen Ribsskog, sin tremenning?
    Lever din mann Tor Aune enda, (som vel er min firemenning).
    Jeg ser dere bor i Ski.
    Jeg har forresten jobbet som butikksjef, på Rimi Langhus, like ved Ski, (fra 2001 til 2002).
    Nå blir jeg tullet med i arvesaker og tvangsinnlagt og tulla med, hele tida.
    Kan det være russerne?
    (Siden at din svigerfar var norsk grensekommisær på grensen til Russland, blant annet).
    Grunnen til at jeg søkte på etternavet deres, (og fant det, i Bjørn Ribsskog sin slektsforskning), er at moren til min tidligere ste-svigerinne Nina Mikkelsen, het Eldbjørg Aune.
    Kan det menes Bjørg Aune, (fra Bjørn Ribsskog sin slektsforskning), søster av Odd Stub Aune, vel.
    Bare lurte.
    Min onkel Runar, jobber nå for Ski tannlegesenter, (Runar Mogan Olsen heter han), og han er tannlege, (og eier mye av Åstunet senter osv.), i Ås, (og bor i Son).
    Håper det var greit at jeg sendte melding!
    (Bjørn Ribsskog sendte meg kopi av sin slektsforskning, da jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool).
    Jeg har også, mens jeg bodde i England, (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014), melding, fra Sophie Ribsskog Johanneson, på Facebook.
    Hu bor i Melsomvik, og hennes mor er kusine, av Odd Stub Aune, (blir det vel).
    Så hun er tremenning av din ektemann og firemenning av meg.
    Hu ville ikke hjelpe meg, å kontakte sorenskriveren i Larvik, for å høre, hvorfor jeg ikke fikk arv etter min mormor, (som var danskfødt men bodde i Nevlunghavn), enda min mor døde, i 1999, og min mormor i 2009.
    Og etter det, (dette var i 2012), så har jeg ikke hørt noe fra, hu Sophie Ribsskog Johanesson.
    Det var vel jeg, som ikke ville ha mer kontakt da, siden at hu ikke 'gadd', å hjelpe meg, med den arvesaken, enda hu bodde i Norge, og det vel da måtte være enklere for henne, (som bodde like ved Larvik), enn for meg, som bodde, i Walton, i, Liverpool, å ordne det da.
    Men sånn er det.
    Så det ga ikke så mye mening, at hu Sophie Ribsskog Johansson kontaktet med, på Facebook, mens jeg bodde, i England.
    Hva er poenget liksom, hvis hu etter det ikke gidder, å gjøre, en liten tjeneste, (å kontakte en sånn mer eller mindre korrupt sorenskriver).
    Nei da kan man vel lure på, om hu kontakta meg, bare for å tulle med meg, eller noe sånt.
    Hvem vet.
    Bare noe jeg tenkte på.
    Jeg håper at det var i orden, at jeg sendte melding!
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter