Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. oktober 2016

Jeg gikk tilfeldigvis forbi, der Christell eier leilighet, (i Oslo sentrum), i kveld, og hu har kort vei, til billig brasiliansk voksing, (så jeg tilfeldigvis, på en plakatbukk). Det var også flere ambassader, i den gata, (Holtegata), samt parkeringsplasser, til den franske ambassaden

christell eier

PS.

Man kan se, at Christell eier leilighet, like ved Rosenborg trikkeholdeplass.

Og jeg har jo en tipptippoldefar, (L. C. Nyholm), som jobbet for og bodde hos Rosenkrantz-slekten, i Danmark, i sin tid.

Og det er jo også noe, som heter baroniet Rosendal.

Så man kan kanskje lure på, om Christell, har noe, med noen sånne 'rosen-folk' å gjøre.

Det er jo noe, som heter Rosenkorsordenen, (mener jeg).

(For hennes halvbror Bjørn Humblen, er/var jo, i Johanitterordenen.

Noe jeg har blogget om tidligere).

Så dette kan man kanskje lure på, mener jeg.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om voksing

PS 3.

Enda mer om dette:

mer om christell leilighet

http://johncons-mirror.blogspot.no/2015/02/christell-eier-visst-en-stor-leilighet.html

PS 4.

Her har det visst tidligere bodd en Ragnar Mossin:

ragnar mossin tidligere bodd

PS 5.

Christell kjøpte visst, av Norske Tennisbaner AS:

norske tennisbaner as hm

PS 6.

Her er mer om disse:

mer om disse tennisbaner

http://tennisbaner.no/om-oss/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter