Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. oktober 2016

Mer fra Facebook

harald ingebrigtsen facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Harald Ingebrigtsen har ingen forbindelser på Facebook
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    04:31
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det faren til Grethe, (onkel Martin sin eks-samboer)?
    Jeg hilste på deg, i konfirmasjonen, til ditt barnebarn Andrea, (min ste-kusine), i 2005, på Løvås.
    Du hadde med både din ekskone, (Grethe sin mor vel), og en annen kone, (det må vel være hun Hagen, fra Romerike).
    Jeg driver med slektsforskning, og lurte på en del.
    Grethe og Martin sa at du hadde filmstudio, i Moss, og det har jeg også funnet om, på nettet, (en virksomhet som het noe med Østfold, vel).
    Du hadde også en bakgrunn, fra etteretning, sa Martin og Grethe.
    Men disse, kunne noen ganger, være litt 'skrønete', (sånn som jeg husker det), så jeg vet ikke om de fleipa.
    Jeg abonerer på Aftenpostens digitalutgave, for tiden, og har søkt i den avisen sitt arkiv, og sett, at en Harald Ingebrigtsen jobbet, i et firma, som het Norsk Messeconsult, eller noe i den duren.
    Martin og Grethe sa også, at Grethe sin mor, (var det vel), bodde, i Svelvik.
    Og det er min hjemkommune, så jeg prøver å finne ut, hvor i Svelvik, som dere bor/bodde.
    (Jeg selv er fra Bergeråsen, i Svelvik kommune, må man vel si).
    Grethe og Martin dro på MC-ferie, til Danmark, på min 35 års-dag, i 2005.
    Jeg måtte rømme, fra gården, fra noen med hunder, osv.
    Så jeg fikk ikke med meg ting som attester og vitnemål, osv.
    Kan du scanne og maile disse, (for eksempel på Facebook)?
    Det er spesielt et brev, fra Rimi-Hagen, angående at jeg vant, en driftskonkurranse, (for butikksjefer), som het Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001, som jeg er på utkikk etter.
    (For ei Kvehaugen, hos Rimi/ICA, ville ikke sende, da jeg kontaktet de, en gang, mot slutten, av 00-tallet, var det vel, fra England).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter