Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. oktober 2016

Mer fra Facebook

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    06:14
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det dattera til Nils, som var broren, til min farmor Ågot Mogan?
    Jeg driver med noe slektsforskning.
    Jeg har tidligere 'chatta' med Stine Mogan Olsen, på Facebook.
    Det er vel din niese?
    Datter av din søster Signe?
    Jeg ser at du er sammen, med 'en mørk en', å et av bildene dine, (på Facebook).
    Men du bor sammen med en Ullestad, står det, på Gule sider.
    Da er det ikke så lett, å lage slektstre, må jeg si.
    Men da skjønner jeg, hvor min søster Pia har det fra.
    Hu har bare vært sammen med negre, siden begynnelsen av 90-tallet.
    Det året jeg var russ, i Drammen, så stod Pia i Gågata, og 'sikla', på negerne som gikk forbi, (husker jeg).
    Og hu bor nå sammen med en Negib fra Etiopia.
    Og har en sønn, (Daniel), med en Keyton, fra Somalia.
    Så det er mye rart.
    Pia pleide å vanke, å et afrikansk utested, i Storgata, i Oslo, som het Jollys, (på 90-tallet).
    Så kanskje Pia kan besøke deg, på Gol, og så kan dere gå ut, på et afrikansk sted der, (eller noe sånt).
    Bare noe jeg tenkte på.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

  • 08:24Bjørg Mogan har godtatt forespørselen din.
  • Bjørg Mogan
    08:38
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    11:38
    Erik Ribsskog

    Hei,
    det var ikke mye svar.
    Jeg ser at din samboer Bjørn Ullestad, er butikksjef, for Kiwi, i Ål.
    Jeg har tidligere jobbet, som Rimi-butikksjef, (i tre butikker, i Oslo og Follo).
    Andre Tangerud, (i Asko), kjøpte også hus, av min far, i Sandsveien, i sin tid.
    Og jeg kjenner også en Tom Guldbransen, (fra Lørenskog), som var butikksjef, på Kiwi St. Hanshaugen, (da jeg bodde der).
    Har din niese Stine Mogan Olsen bodd i samme hus som Ingeborg Mogan sin datter Grethe Syvertsen sin datter Anita, lurer jeg, (på Sand).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg blir tulla med, at Drammen tingrett.
    Min far frasa seg arv, i 2005, men jeg har blitt nektet, av tingretten, siden 2011, å oppløse sameie.
    Hva er det dere driver med, i Buskerud, må jeg nesten si da.
    (Det året jeg var russ, i Drammen, så gikk jeg i samme klasse, (datalinja, å Gjerde), med to hallingdøler, (Astrid Sand og Jarle Hallingstad), så mener å huske, at Hallingdal ligger i Buskerud).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter