Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. oktober 2016

Min fars stedatter Christell, har mange forhold bak seg, (og dette er vel ikke engang halvparten av dem, hvis jeg skulle tippe)

tselentis 3

PS.

Anagnostis Andreas Tselentis, var visst fra Baltikum, (ifølge 'folkesnakket'):

invandrer fra baltikum

http://islamiseringen4.rssing.com/chan-6747818/all_p7.html

PS 2.

Egentlig var vel Anagnostis Andreas Tselentis halvt rumensk og halvt norsk:

halvt norsk halvt rumensk

http://www.madsen.no/tng9//getperson.php?personID=I2352&tree=Madsen

PS 3.

Christell bodde, i/ved Iduns gate, (var det vel), fra høsten 1992, (kan det vel ha vært).

Men jeg var ikke, på besøk der, før sommeren 1993, (da Pia flytta ut, fra Christies gate, og skulle ha noen ting liggende, hos Christell vel).

(For jeg avtjente førstegangstjenesten min, fra juli 1992 til juni 1993).

Og en gang, som jeg var der, (i/ved Iduns gate), sommeren 1993, vel.

Så stod Anagnostis Andreas, Christell og Hege Snoghøj, tett sammen, utafor døra deres, (var det vel).

(Dette må vel ha vært, en gang, som min søster Pia, dro meg med dit).

Og så spurte Anagnostis Andreas meg, om jeg kunne vaske trappa deres.

(For de hadde tømt, et brannslukkingsapparat, i trappa.

Av en eller annen grunn).

Men jeg syntes, at det var uhøflig, å be meg om, å vaske trappa.

Så det bare fnøys jeg av, (må jeg innrømme).

For jeg er jo født, i 1970.

Og min stesøster Christell, er født, i 1972.

Så at jeg skulle vaska trappa, fordi at hu ikke gadd.

Det ble som noe dumt og nedverdigende, for meg, må jeg si.

Så det sa jeg bare nei til, (husker jeg).

(Noe sånt).

Og det var vel, første og siste gang, som jeg så, Anagnostis Andreas Tselentis.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter