Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. november 2016

Jeg sendte en e-post til Arbeidstilsynet

Erik Ribsskog

Svar på din henvendelse til Arbeidstilsynet [INC ID# 204623]

Erik Ribsskog Mon, Nov 14, 2016 at 12:29 AM

To: Svartjenesten
Cc: "post@sivilombudsmannen.no" , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet

Hei,

jeg har sendt dere mange e-poster i forbindelse med arbeidssaker mot Ica og Bertelsmann Arvato, blant annet.

Her oppgir dere ikke engang datoen, for e-posten, som dere svarer på.

Kan dere oppgi den datoen, (sånn at jeg kan finne ut mer om denne saken, i mine gamle e-poster).

Det er kanskje best, at dere sender om dette, til en overordnet hos dere, som har litt mer kunnskaper, på feltet korrespondanse, osv.

(Istedet for å sende om dette, til lærlingene, liksom).

Her står det heller ikke navnet, til lærlingen, som svarer.

Så dette er som noe fra komikveld, (som var på TV, i gamle dager), må jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere har heller ikke fått ICA til å sende meg bekreftelse, på at jeg vant drifts-konkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.

Og det er også sånn, at jeg har en arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato.

Her snur dere ting på hodet, kan det se ut som.

Her må man være 'vettuge' og ikke få det til å se ut som, at vi bor, i et 'bakvendtland', mener jeg.

Dobbelt-skjerpings!


2016-06-21 10:51 GMT+02:00 Svartjenesten <Svartjenesten@arbeidstilsynet.no>:


Takk for din henvendelse til Arbeidstilsynet
Vi forstår at du ønsker veiledning angående: 
  • Privatrettslig sak


Kravet du har fått er privatrettslig og utenfor arbeidstilsynets handlingsområde. Dersom du mener kravet er uriktig må du enten ta dette med Arvato selv eller kontakte forbrukerrådet eller advokat for å få hjelp med dette.
Vær oppmerksom på at vårt svar i denne e-post kun er veiledende. Forespørsler som krever saksbehandling etter forvaltningsloven, kan ikke besvares med e-post og må rettes skriftlig til Arbeidstilsynet i din region.

Med vennlig hilsen

Arbeidstilsynet, Svartjenesten
Tlf:   +47 731 99 700
Internett: www.arbeidstilsynet.no
Postadresse:
Postboks 4720 Sluppen
7468 Trondheim


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter