Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. mars 2017

De siste årene, så hadde bestemor Ingeborg utstilling, på terrassen, (istedet for i biblioteket, som vel ble bygget om, til boliger, eller noe i den duren). (Fra Østlands-Posten 19. juli 2004)

på terrassen

PS.

Her er mer om dette:

mer om terrasse utstilling 2

PS 2.

Bestemor Ingeborg bodde forresten, bare noen hundre meter, unna Odd Nerdrum, (på den her tida).

Så det er mulig, at han ble, litt 'forbaska', på bestemor Ingeborg.

På grunn av disse maleriutstillingene hennes, hvor hu hver sommer, solgte malerier, cirka til selvkost, vel.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Det står også, (i artikkelen ovenfor), at bestemor Ingerborg og bestefar Johannes, hadde bodd, i Nevlunghavn, siden 'rett etter krigen'.

Men det er ikke riktig.

De ble _gift_, rett etter krigen.

Og bestemor Ingeborg flytta til _Norge_, rett etter krigen.

Men de bodde på steder som Nittedal, Stokmarknes og Hurum.

(For min morfar jobbet som kontorsjef/rådmann, (var det vel), på disse stedene, da).

Fram til 1975, (var det vel), da de flytta, til Nevlunghavn.

(Etter at min mor, flytta ned til Larvik, (med min lillesøster Pia og meg), i 1973).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn, at bestemor Ingeborg bodde, i ti år, i Stavern, (etter at bestefar Johannes døde).

Dette var fra cirka midten av 80-tallet til cirka midten av 90-tallet.

Og så skjedde det, at onkel Martin, gikk konkurs, med Fiskedammen, i Spydeberg.

Og før han gikk konkurs, så fikk han, så mye forskudd på arv.

(For å prøve å redde fiskedam-prosjektet, vel).

At bestemor Ingeborg, måtte selge, sitt rekkehus, i Herman Wildenveys gate, (i Stavern).

(Noe sånt).

Og boligen, som hu så fikk, i Nevlunghavn, var en eldre-leilighet, som vel var eiet, av Larvik kommune, (hvis jeg ikke tar helt feil).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er er postkort, (som ble borte, sammen med resten av tingene mine, da min Slependen-hybel ble tømt, noen dager etter, at jeg ble urettmessig tvangsinnlagt, på Blakstad sinnsykehus, i 2015), som bestemor Ingeborg sendte meg, mens jeg bodde, i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014):

postkort bestemor ingeborg

http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/02/na-blir-sikkert-neven-min-daniel-flau.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter