Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. mars 2017

Når det gjelder nettstedet mitt, så tenker jeg, at det kanskje, burde være, mer objekt-orientert. Sånn at for eksempel bildene, (fra oppveksten min/livet mitt), får sin egen nettside, (med sine egne del-knapper)

mer objektorientert

http://johncons.angelfire.com/bilder.html

PS.

Nå er det også sånn, at jeg har, noen fler rettighetssaker, å oppdatere om.

(De jeg har i bakhue nå, er lagerbod-sak, morsarv-sak og forfatterstipend-sak).

Men før det, så har jeg, en 'haug' med e-poster og en 'haug' med brev, som liksom, har hoppet seg opp her.

Så jeg må først rydde unna det.

Og det har jeg liksom satt av mars-måned til.

Og så har jeg planlagt, å jobbe mer, med nettstedet mitt, neste måned.

Men hvor mye jeg rekker, å få gjort, på nettstedet, i april, det tørr jeg ikke å si sikkert, på nåværende tidspunkt.

Så det blir nok sånn, at jeg jobber, en del, med nettstedet mitt, annenhver måned, fremover.

(På den måten, at jeg rydder, i brev og e-poster, annenhver måned.

Og at jeg så, driver med web-design, (på nettstedet mitt), de månedene, som jeg ikke driver, med brev og e-poster).

Nå er jo dette litt forenklet.

For det hender jo, at det er andre ting, som jeg også må drive med, (i tillegg til brev, e-poster og nettsted).

Men da får jeg, litt struktur, på det jeg driver med liksom, (synes jeg), når jeg tenker på det, på denne måten.

Så får vi se hvor lang tid det tar, før jeg sier meg mer fornøyd, med nettstedet mitt.

(Og så begynner, med memoar-bøkene, (Min Bok-bøkene), igjen).

Vi får se.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter