Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 11. mai 2017

Jonathan, (fra Arvato), het visst Rojas, til etternavn. Han tenkte jeg på, som en svenske, (med mørkt hår). Men det er mulig, at han var, litt farget. Hm

jonathan rojas

PS.

Jonathan var sammen, med ei svensk dame, (mener jeg å huske), som etterhvert også begynte, å jobbe, på Arvato MSPA.

(Noe sånt).

Hu het Magdalena, (mener jeg å huske), men Jonathan kalte henne Magda.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jonathan var litt 'glatt', (husker jeg, at jeg syntes).

Han hadde sleik, (mener jeg å huske).

Og han gikk med en lang frakk/jakke.

(Noe sånt).

Og han var også høy, (sånn som jeg husker det).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg isolerte meg muligens litt, på den tida, som jeg jobba sammen, med Jonathan, (og Magda).

(På grunn av at jeg ble tulla med, av Kripos, (og det engelske politiet), må jeg si.

For de ville ikke etterforske, den saken, som var grunnen til, at jeg flykta, til England).

Men Jonathan var populær, blant damene, (sånn som jeg forstod det).

Blant annet, så var det sånn, at hu svenske Sophie Johnsson, likte å ha pause, sammen med Jonathan, (mener jeg å huske).

(Noe sånt).

For hu sa, en gang høyt, (mens hu satt ved siden av meg vel), at: 'Jag vil ha paus med Jonathan'.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn, (en gang, på Arvato), at han Jonathan prøvde, å liksom 'prakke på meg', hu Magda, (sånn som jeg husker det).

(Noe sånt).

Ved å liksom nevne Magda for meg, (utenom sammenhengen liksom, må jeg si), mens han nikket, mot henne.

(Noe sånt).

Uten at jeg vet, hva han egentlig mente, med dette.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det kan muligens være, han her:

jonathan hm

http://www.lt.se/stockholm/sodertalje/han-ger-ett-hjalpande-handtag

PS 6.

Det var visst han, (selv om han kaller seg Jonathan Rojas Garcia, på LinkedIn):

var visst han

https://www.linkedin.com/in/engjrojas/?ppe=1

PS 7.

Det står, på skjermbildet, (fra LinkedIn), i PS-et ovenfor, at Jonathan begynte, på Arvato, før meg, men det stemmer ikke helt, for jeg begynte der, i august 2005, (var det vel), for jeg jobbet der, gjennom vikarbyrået Randstad, fra august 2005 til sommeren 2006.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Jonathan jobbet visst kun, på Arvato, i fire måneder:

arvato bare i fire måneder

https://www.linkedin.com/in/engjrojas/?ppe=1

PS 9.

Jonathan kaller seg også 'Support Analyst', i PS-et ovenfor, men tittelen var vel egentlig 'Contact Centre Representative':

ccr kalte arvato det

http://johncons.angelfire.com/attester.html

PS 10.

Randstad-tittelen, (for den samme jobben), er 'Multi Lingual CSA', (som muligens betyr: 'Multi Lingual Customer Support Analyst):

multi lingual csa

http://johncons.angelfire.com/attester.html

PS 11.

Jonathan er visst gift, med hu Magdalena nå, (og hennes pikenavn var visst Nordmark, det samme etternavnet som en annen ansatt, (ved navn Anna Nordmark), som 'aldri' var på jobb hadde):

gift med magdalena nå hm

https://www.facebook.com/JonathanRojasGarcia

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter