Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. mai 2017

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nyhetsbrev: Kildekritikk, postkortaksjon og skolebibliotek
Erik Ribsskog 18. mai 2017 kl. 01:42
Til: Kontakt
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


13. mars 2017 kl. 08:35 skrev Kontakt :
Hei,

28. januar 2015 meldte du deg inn i Norsk Bibliotekforening på våre nettsider. Jeg regner med at dette var en feil, siden du ikke står i medlemsregisteret vårt. Med innmeldingen havnet du i nyhetsbrevregistret vårt, og siden vi ikke har sendt ut noe før, oppdaget vi det ikke før nå.



Jeg avmelder deg nyhetsbrevet, og beklager ulempen dette har medført.







Med vennlig hilsen

Kristin Storrusten

kommunikasjonsrådgiver

Norsk Bibliotekforening

23 24 34 30

norskbibliotekforening.no

Ny besøks- og postadresse: Universitetsgata 14, 0164 Oslo

Logo -web



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 12. mars 2017 8:29
Til: juridisk
Kopi: Kontakt
Emne: Klage/Fwd: Nyhetsbrev: Kildekritikk, postkortaksjon og skolebibliotek



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Norsk Bibliotekforening
Dato: 10. mars 2017 kl. 11:33
Emne: Nyhetsbrev: Kildekritikk, postkortaksjon og skolebibliotek
Til: Baron Erik Ribsskog








Norsk Bibliotekforening har oversatt "How to spot fake news".
IFLAs infografikk har åtte enkle skritt for kildekritikk. Meningen er at den kan hjelpe deg å oppdage hvor etterprøvbar en nyhetsartikkel du finner er. Last ned, skriv ut, oversett og del! Hjemme, på biblioteket, i nærmiljøet og i sosiale medier. Jo mer vi crowdsourcer, desto smartere blir verden.
Den kan fritt lastes ned og skrives ut.











Skriv postkort til fengslet bibliotekar
Natalya Sharina er direktør ved det statlige biblioteket for ukrainsk litteratur i Moskva. Hun sitter i husarrest på andre året.
Ytringsfrihetsutvalget oppfordrer alle bibliotekfolk til å skrive postkort for å uttrykke støtte
Hilsenen trenger ikke være lang
Norsk Bibliotekforening overbringer hilsenene i samarbeid med Amnesty
Les mer om Sharinas historie, og få detaljer på hvordan du kan bidra:





Støtt Sharina





Vi skal møte kunnskapsministeren
Sammen med ti andre organisasjoner har vi bedt Torbjørn Røe Isaksen om å styrke lovverket for skolebibliotek. (Les brevet her) Om to uker er vi bedt til møte med Foreningen !les, Leser søker bok og NBU. Vi møter bevæpnet til tennene med gode argumenter og overbevisende statistikk.











Du har akkurat overlevd det første nyhetsbrevet frå Norsk Bibliotekforening!
Nyhetsbreva kjem med ujamne mellomrom framover.
Om du ikke ønsker å motta nyhetsbrev frå oss, er det lett å avmelde seg.















 2017 Norsk Bibliotekforening
Du er på denne e-postlisten fordi du har vært i kontakt med Norsk Bibliotekforening. Vi lover å ikke sende deg spam, og du kan når som helst melde deg av.

Postadresse:

Norsk Bibliotekforening

Universitetsgata 20

Oslo, 0164

Norway


Add us to your address book



Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by MailChimp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter