Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. juni 2017

Her, (i Berger skolekorps), var det, en del kjente

pål ree osv

PS.

Pål Ree er lillebroren, til Erik Ree, (som gikk i klassen min, på Berger skole og Svelvik ungdomsskole).

(Erik Ree fortalte en gang, (i et friminutt, på Svelvik ungdomsskole), at Pål Ree, hadde løpt mot do, og så driti, på veggen.

Siden at han ikke nådde fram, til doen.

Noe sånt).

Kenneth Nerby og Jens Edvard Kristensen, de var med, i bandet Ingenting, (som Plumbo har covret, ganske nylig).

Min søster Pia hadde også, en slags 'sex-romanse', med Kenneth Nerby, på en hyttetur, til Hemsedal, (var det vel muligens).

Dette fortalte Jens Edvard Kristensen meg, på en fest, (som min tremenning Øystein Andersen. dro meg med på), ved Berger-kafeen, på andre halvdel, av 80-tallet.

(Av en eller annen grunn).

Arnt Lund, (storebroren til Ronald Lund, i klassen min), var den, som tipset meg om, at det var ledig jobb, på CC Storkjøp, (i Drammen), høsten 1988.

(Da jeg kjøpte brukte skolebøker av han, til datalinja, på Gjerdes videregående).

Min tidligere kamerat Kjetil Holshagen, ville ganske ofte nevne sin klassekamerat Jarle Lillemoen.

(Av en eller annen grunn).

Holshagen sa at Lillemoen fikk hormoner, for å slutte, å vokse.

(Noe sånt).

Og det var vel egentlig, noe jeg visste, fra før, fra 'friminutt-preikinga', på Berger skole.

(Noe sånt).

Morten Bredesen, var sønnen, til min fars regnskapsfører, (i Olleveien).

(Det var de, som pleide å telte, på øya Mølen.

Ihvertfall så gjorde de det, en gang, som jeg fikk lov til, å styre båten til Haldis, (da jeg var 10-12 år gammel), husker jeg).

Lise Lotte Pedersen husker jeg såvidt, fra landskapet, på Berger skole.

For vår klasse, (som hadde klasserom, i det eldste skolebygget), var noen ganger, i landskapet, (et stort klasserom-landskap, uten så mange skillevegger), for å ha o-fag-prosjekt.

(Muligens fordi at det var bibliotek/bøker, i landskapet).

Og en gang, så satt jeg, (og skreiv på en oppgave), like ved 'klasserommet', til Lise Lotte og de.

(For det var noen plasser her og der, som man kunne sitte på, (i landskapet), da).

Og Lise Lotte var yndlingseleven, til læreren sin, (virka det som, på måten, som han sa Lise Lotte på), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Ree-familien flytta, til Vestlandet, (mora var vestlending), rundt midten, av 80-tallet:

ree familien flytta til vestlandet

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1007333

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter