Hei,
i pinsen, så tenkte jeg, at jeg kunne prøve, å sjekke ut, den andre ferja deres, (Pearl Seaways).
Så jeg dro med den, fra mandag til onsdag.
Og der var det ikke dobørste, på lugaren.
Og det var ikke engang radio, på lugaren, (og heller ikker TV).
Og man kunne se, at det stod skrevet, med svart tusj, på veggen, noe fra byggearbeidene.
Så dette skipet, er tydeligvis laget, i Hong Kong, (kan det virke som).
Og det var bare forbokstaven.
Å handle fra brus-automatene, var tydeligvis bare forbeholdt dansker, siden at man trengte, en dansk tikroning, for å kjøpe brus, og det fantes ikke minibanker og veksleautomater, på ferja.
Og at man kunne ta ut penger, i resepsjonen, var heller ikke åpenbart, (vil jeg si).
Og jeg bodde også, på basseng-dekket, (dekk 10), men det var ikke skiltet om, hvordan man brukte bassenget og boblebadene, (enda badelandet deres Bubble Zone, vel var, på dekk 6, og det satt den badevakt, litt gjemt, ved bassenget, på dekk 10).
Og bandet, (som sang cover-sanger), sang med russisk aksent.
Så dette var dårlige greier.
Og overalt hvor man gikk, på ferja, så var det fullt, av kinesere, som ikke hadde folkeskikk, (og ikke flytta seg, hvis man skulle forbi), vil jeg si.
Så dette var dårlig.
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 22. mai 2017 kl. 17:44
Emne: Re: Fw: Re: Klage/Fwd: DFDS kundeundersøkelse [DFDS #2226671]
Til: "DFDS Seaways, Norway/Nina S." <
reklamasjoner@dfds.com>
Kopi: Post <
post@forbrukerradet.no>, "Anne B. Lea" <
abl@reiselivsforum.no>, "DFDS Seaways Kundeservice/Vibeke S." <
kundeservice@dfds.com>,
DFDSInzights@inzights.catglobe.com
Hei,
jeg har jobbet, som butikksjef, (på Rimi Lambertseter).
Og en gang, som jeg ikke visste, hvem en butikktyv var.
Så spurte jeg, en kollega, (Jan Henrik), hvem denne personen var.
For butikken hadde video-overvåkning.
Så den kjøper jeg ikke, dessverre.
Dette var også en klage, på de som rydda rommet, (og som tørka seg i rumpa med håndkleet, istedet for å bytte det ut).
Erik Ribsskog