Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. juni 2017

Jeg sendte en e-post til DFDS

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Fw: Re: Klage/Fwd: DFDS kundeundersøkelse [DFDS #2226671]

Erik Ribsskog 11. juni 2017 kl. 23:51

Til: "DFDS Seaways, Norway/Isabel"
Kopi: Post , "Anne B. Lea" , "DFDS Seaways Kundeservice/Vibeke S." , DFDSInzights@inzights.catglobe.com

Hei,

i pinsen, så tenkte jeg, at jeg kunne prøve, å sjekke ut, den andre ferja deres, (Pearl Seaways).

Så jeg dro med den, fra mandag til onsdag.

Og der var det ikke dobørste, på lugaren.

Og det var ikke engang radio, på lugaren, (og heller ikker TV).

Og man kunne se, at det stod skrevet, med svart tusj, på veggen, noe fra byggearbeidene.

Så dette skipet, er tydeligvis laget, i Hong Kong, (kan det virke som).

Og det var bare forbokstaven.

Å handle fra brus-automatene, var tydeligvis bare forbeholdt dansker, siden at man trengte, en dansk tikroning, for å kjøpe brus, og det fantes ikke minibanker og veksleautomater, på ferja.

Og at man kunne ta ut penger, i resepsjonen, var heller ikke åpenbart, (vil jeg si).

Og jeg bodde også, på basseng-dekket, (dekk 10), men det var ikke skiltet om, hvordan man brukte bassenget og boblebadene, (enda badelandet deres Bubble Zone, vel var, på dekk 6, og det satt den badevakt, litt gjemt, ved bassenget, på dekk 10).

Og bandet, (som sang cover-sanger), sang med russisk aksent.

Så dette var dårlige greier.

Og overalt hvor man gikk, på ferja, så var det fullt, av kinesere, som ikke hadde folkeskikk, (og ikke flytta seg, hvis man skulle forbi), vil jeg si.

Så dette var dårlig.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 22. mai 2017 kl. 17:44
Emne: Re: Fw: Re: Klage/Fwd: DFDS kundeundersøkelse [DFDS #2226671]
Til: "DFDS Seaways, Norway/Nina S." <reklamasjoner@dfds.com>
Kopi: Post <post@forbrukerradet.no>, "Anne B. Lea" <abl@reiselivsforum.no>, "DFDS Seaways Kundeservice/Vibeke S." <kundeservice@dfds.com>, DFDSInzights@inzights.catglobe.com


Hei,

jeg har jobbet, som butikksjef, (på Rimi Lambertseter).

Og en gang, som jeg ikke visste, hvem en butikktyv var.

Så spurte jeg, en kollega, (Jan Henrik), hvem denne personen var.

For butikken hadde video-overvåkning.

Så den kjøper jeg ikke, dessverre.

Dette var også en klage, på de som rydda rommet, (og som tørka seg i rumpa med håndkleet, istedet for å bytte det ut).

Erik Ribsskog




22. mai 2017 kl. 13:46 skrev DFDS Seaways, Norway/Nina S. <reklamasjoner@dfds.com>:
Hei Erik. 

Det vi forsøkte å formidle er at om du opplever ubehag i møte med medpassasjerer så kan du henvende deg til personalet ombord. Du står selvfølgelig fritt til å kontakte oss i ettertid, men da er det dessverre ikke mye vi kan få gjort med saken. Da vi ikke vet hvem disse passasjerene er. 

Vi anser saken som avsluttet og kommer ikke til å gå nærmere inn på dette. Ledelsen er informert og kommer ikke til å svare ytterligere. 


Best regards / Med vennlig hilsen



Nina S. 
Reklamasjonsansvarlig

-----------------------------------




DFDS Seaways AS
Akershusstranda 31, Skur 42

Postboks 365, Sentrum

NO-0102 Oslo

Telefon: +47 21 62 10 00

Fax:        +47 21 62 10 01








[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sun 21 May 17 06:53:20 GMT+0200
[To] DFDS Seaways Kundeservice/Vibeke S. [kundeservice@dfds.com]
[Cc] Post [post@forbrukerradet.no]
[Subject] Re: Klage/Fwd: DFDS kundeundersøkelse [DFDS #2218219]

Hei,

ok, de skrev bare, at man skulle sladre til de som jobber, om bord på båten, hvis det var sånne plagsomme 'fittetjuver'/innpåslitne 'homser'/folk osv., ombord.

Men det må vel være greit, å ta sånt, i ettertid og, (må man vel si).

De skrev så, (i mars), at de skulle sende det, til ledelsen.

Men jeg har ikke hørt noe mer, etter det.

Var det ikke meningen, at jeg skulle få noe mer svar, enn det, liksom?

Mvh.

Erik Ribsskog


22. mars 2017 kl. 12:15 skrev DFDS Seaways Kundeservice/Vibeke S. <kundeservice@dfds.com>:
Hei Erik!

Takk for at du gir dine tilbakemeldinger til oss! Jeg sender henvendelsen din videre til vår reklamasjonsavdeling som vil se nærmere på dine opplevelser og vil gi deg en tilbakemelding i løpet av 1-3 uker. 

Ha en riktig fin dag videre!

Best regards / Med vennlig hilsen
Vibeke S. 
Sales Consultant/ Salgskonsulent
-----------------------------------
 
 
DFDS Seaways AS
Akershusstranda 31, Skur 42
Postboks 365, Sentrum
NO-0102 Oslo
Telefon: +47 21 62 10 00
Fax:    ​   +47 21 62 10 01

Spør oss om tips til aktiviteter i København


[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sun 19 Mar 17 21:46:53 GMT+0100
[To] kundeservice@dfds.com
[Cc] DFDSInzights@inzights.catglobe.com; Anne B. Lea [abl@reiselivsforum.no]
[Subject] Klage/Fwd: DFDS kundeundersøkelse

Hei,

jeg kan si det sånn, at det jeg ikke likte, var at det kun var et håndkle, i lugaren, (på Stena Line er det to, hvis man drar på 36 timers-cruise til Frederikshavn).

På Stena Line så tømmer dem heller ikke søppel osv., i lugaren, mens ferja er, i Danmark.

Og det ble som noe mas, at man måtte av ferja, klokka 9-10, synes jeg.

(Med Stena Line så kan sove ut, og gå i land, klokka 12-13, for eksempel).

Og når jeg skulle på ferja igjen, så var det en lang kø der.

Og da var det ikke så lett, å finne ut av det, (for de sa på høytalerne, at man kunne gå ombord igjen på ferja, når man ville, var det vel).

Og det var også veldig trangt, i tax-free-en, (spesielt der dere har cola og øl-bokser, vil jeg si).

Og det var kanskje dumt å ha smaksprøver der, (på Jura whiskey vel), siden at det var så mange folk, i tax-free-en, for da ble det propp der liksom, (vil jeg si), for noen folk, slo da liksom 'leir' der, uten å gå videre, (og da kunne man nesten ikke handle noe der, uten at det ble, som noe herk, vil jeg si).

Det var også sånn, at det var, masse desperate 'fleskekjærringer' og 'fittetjuver', (som de sier), i diskoteket deres.

Så fort det kom en desperat fleskekjærring bort til meg, (som bare koste meg, med noen kalde halvlitere), og tok meg, på låret.

Så kom det like bak, en 'fittetjuv', (som de sier), som klaska meg, på 'sideflesket'.

Dette skjedde to-tre ganger, (at jeg liksom fikk snøret i bånn, hos ei desperat 'fleskekjærring', (som egla seg inn på meg, i diskoteket), for at det så skulle komme, en 'fittetjuv', som også, var fysisk).

Jeg liker lite å bli klådd på, av karer, og det var vel det, at jeg er ungkar, og derfor ble litt satt ut, av de desperate kvinnfolka, som gjorde, at jeg liksom ble litt paff, (og ikke fikk protestert ordentlig, på disse 'fittetjuvene'), for å si det sånn.

Den siste gangen, som det dukka opp, en 'fittetjuv', så skulle jeg akkurat spørre, hu desperate brunetta, (som gikk uten sko, i tiger-mønster sokker og som hadde hekse-stjerne-tatovering på beinet), om hva hu het.

Men så kom 'fittetjuven', rett bak henne, (hu 'klaska' seg ned, helt kloss inntill meg, der jeg satt, og slappa av, må jeg si), og han skulle da 'knoke' mot meg, (eller noe sånt).

Og hva skal det bety, lurer jeg.

Jeg ble så satt ut, at jeg gjorde det.

Og så begynte fittetjuven å chatte opp hu, som jeg egentlig skulle spørre om, hva het.

Og hu desperate heksa, hu klagde da ikke, til meg.

Så det ble veldig dumt, da.

Og sånn var det stort sett hver gang, som fittetjuven/e, dukka opp der.

Unntatt når ei bestemor også dukka opp, da var fittetjuven opptatt, med hu heksa.

Men hu bestemora visste jo ikke hvor hu bodde, og hadde nok sett, sine beste dager, for mange tiår sida.

Så det ble som noe dumt, det og.

Og en kveld på ferja, (jeg lurer på om det var, den siste kvelden), så var det noen, som hadde laget noen merker, i lugardøra mi, (virka det som).

(Se vedlegg).

Hva skulle dette bety, lurer jeg.

Dette ønsker jeg, å klage på.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: DFDS/Inzights A/S <DFDSInzights@inzights.catglobe.com>
Dato: 7. mars 2017 kl. 09:56
Emne: DFDS kundeundersøkelse
Til: eribsskog@gmail.com


Kjære DFDS-gjest,

I vårt bookingsystem kan vi se at du nylig har reist med oss. I forbindelse med bestilling av reisen din, ga du oss tillatelse til å kontakte deg igjen på denne e-postadressen.

I DFDS streber vi kontinuerlig etter å tilpasse tilbud og service til hva du som gjest ønsker. Vi vil derfor gjerne høre om hvordan du opplevde din forrige reise med oss.

Vi håper at du har lyst til å besvare spørreskjemaet.

Som takk deltar du i loddtrekningen av en gratis reise tur/retur Oslo-København i Commodore-lugar.

Analyseinstituttet Inzights står for undersøkelsen, og du deltar anonymt i forhold til DFDS.

Vi vil be deg om å besvare spørreskjemaet, slik at både det du synes var bra og det du synes var mindre bra kommer frem. Undersøkelsen tar ca. 8-10 minutter.

Klikk her for å starte undersøkelsen.

Hvis spørreundersøkelsen ikke starter, kopier lenken nedenfor til adressefeltet i nettleseren din.

http://inzights.catglobe.com/login.aspx?r=dd67e55a-eb62-4852-9b96-59faa93f8d7f

På forhånd mange takk for hjelpen.

DFDS / Inzights


Dersom du har spørsmål eller kommentarer, kan du skrive til info@inzights.dk.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter