Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. juli 2017

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Siste sjanse! Få ledige lugarer på "verdens vakreste sjøreise" fra kun 5 995,–
Erik Ribsskog 17. juli 2017 kl. 01:47
Til: juridisk
Kopi: newsletter@mail.hurtigruten.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Hurtigruten
Date: 2017-07-11 18:01 GMT+02:00
Subject: Siste sjanse! Få ledige lugarer på "verdens vakreste sjøreise" fra kun 5 995,–
To: eribsskog@gmail.com





Les online

HURTIGRUTEN
Snakk med en av våre reisespesialister

800 24 897



VÅRE REISER                  VÅRE SKIP                UTFLUKTER              




Siste sjanse! Få ledige lugarer i sommer




img_02


Den klassiske reisen nordgående

Bergen-Kirkenes, 7 dager
Den nordgående kystreisen gir en følelse av kulturell utforskning hvor du opplever de største kystbyene på dagtid. Om sommeren går vi også innom den legendariske Geirangerfjorden og krysser Polarsirkelen under midnattsolen.


Fra 6 995,– (ord. pris fra 11 745,–) img_curve
img_02


Den klassiske reisen sørgående

Kirkenes-Bergen, 6 dager
Høydepunktene på den sørgående reisen er mange, men å seile gjennom Lofoten og Helgelandskysten på dagtid er noe som virkelig setter spor. Det er de spektakulære naturopplevelsene som står i fokus på reisen sørover.

Fra 5 995,– (ord. pris fra 9 875,–) img_curve

Bestill direkte hos Hurtigruten eller hos ditt reisebyrå. Priseks. inkl. helpensjon og gjelder pr. person når min. to reiser sammen og deler innvendig lugar. Tilbudet gjelder nye bestillinger og kan ikke kombineres med andre kampanjer/rabatter.




Vil du heller ta et kort tur?

Og oppleve mye på få dager i sommer!




Trondheim - Bergen

Storbyferie og fjorder Trondheim - Bergen


Reis med oss fra historiske Trondheim til vakre Bergen og opplev to fantastiske byer på kort tid. Mens skipet skynder seg langsomt fra havn til havn, kan du nyte livet og utsikten fra dekk.
Vi skal innom Kristiansund, Molde, Ålesund og forbi Vestlandets fantastiske fjorder på veien mot Bergen, med UNESCO-listede Bryggen og utkikkspunktet Fløyen.


Bestill i dag
Tromsø - Trondheim

Opplev Lofoten under midnattssolen fra Tromsø til Trondheim

Turen fra Tromsø til Trondheim er antagelig dTuren fra Tromsø til Trondheim er antagelig den vakreste og mest kjente av strekningene våre.
Opplev høydepunkter og naturperler på rekke og rad; Vesterålen, Lofoten og Helgelandskysten.
Denne turen gir deg muligheten til å oppleve Norges fineste steder på kort tid!


Bestill i dag




Send oss en e-post

booking@hurtigruten.com
Kontakt oss

800 24 897
Bli inspirert

Klikk her



Facebook Twitter YouTube
Instagram





Avmelding             Personvern          

* Du mottar denne e-posten fordi du har godkjent mottakelse av nyhetsbrev. Hurtigruten tar forbehold om ev trykkfeil, prisendringer eller utsolgte reiser i denne e-posten.

© 2017 Hurtigruten AS, Fredrik Langes gate 14, P.B. 6144, 9291 Tromsø.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter