Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. august 2017

Mer fra Liverpool

Nå har jeg nettopp sjekket ut, av Travelodge, og jeg har vært, hos eiendomsfirmaet Golding.

Jeg var der også, på mandag, og snakket med en Mark.

(For Ian der sa, at jeg skulle få noen e-poster, med noen skjemaer.

Dette sa han, på tirsdag, i forrige uke.

Men ingen e-poster dukket opp).

Mark sa at jeg skulle få en e-post, iløpet av dagen, (mandagen).

Men ingen e-post dukket opp.

Heller ikke på tirsdagen.

Så jeg dro dit nå, (med kofferten min og alt).

For på fredag er det to uker siden, at jeg ringte Golding, (ei Louise), fra Lord Nelson hotel, om denne billige leiligheten.

Og i dag så satt Amy, ved det første skrivebordet.

Hu sa at før jeg kunne flytte inn, så måtte de fikse inngangspartiet og sette inn en vaskemaskin.

Men dette har ikke jeg krevd.

Mark spurte meg, i møtet, på mandag, om det var noe jeg ikke likte, ved eiendommen.

Og det var et shabby inngangsparti, med en knust rute i, som bare var erstattet, med en treplate.

Og jeg la også merke til, at det ikke var vaskemaskin der, (fortalte jeg til Mark).

(Som av en eller annen grunn lurte på dette).

Men jeg sa også, at jeg mente å vite, av det fantes mynt-vaskerier, i området.

Og nå i dag, så sier Amy, at jeg ikke kan flytte inn, før disse tingene er fikset.

Men det har ikke jeg krevd.

Og jeg har nå ventet i snart to uker.

Og jeg sa til Ian, (som var på visningen), at jeg var litt lei av, å bo, på hotell.

Så de kødder sikkert, (hvis jeg skulle tippe).

Og Ian gratulerte meg, med å få leiligheten, (og tok meg i hånda), for en uke og en dag siden.

Og jeg betalte også, et gebyr, på 150 pund.

(Jeg ringte fra visningen, til Louse, hos Golding).

Og det er også tull med leie-prisen.

Louise sa at leien var satt ned, til 250 pund, (da jeg ringte de, på fredag, for snart to uker siden).

Men Ian nevnte 260 pund, på visningen.

Så dette er bare tull og tøys.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og det shabby inngangspartiet, var for _bygningen_, og ikke for leiligheten.

Så det er jo bare tull, (må jeg si).

(At jeg må vente med å flytte inn, i _leiligheten_.

På grunn av at inngangspartiet til _bygningen_, trengs å pusses opp).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Det er også sånn, at av de folka, som jeg har fått pratet med, i dette firmaet.

Så står ingen av navnene deres, på listen, over ansatte, på nettstedet deres.

(Muligens med unntak av Amy, som jeg pratet med nå nettopp).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er også sånn, at det står, at en Brian, (eller noe sånt), er 'the manager', for dette firmaet, på nettstedet.

Men Amy sa, at det var, hu Louise, som var, 'the manager'.

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn, at han Mark, (må det vel ha vært), hadde skrevet på noen ord, (om disse reparasjonene, som jeg liksom hadde bedt om), på skjemaet, som jeg hadde underskrevet på.

Og disse ordene, (med en annen håndskrift enn min), var skrevet på, etter at jeg hadde signert skjemaet, (på mandag).

Så dette var svindel/bedrageri, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20170816_121300

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter