Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. september 2017

Her kan man se et bilde, av Haldis Humblen, (som min far Arne Mogan Olsen, har vært samboer/partner med, siden 1980)

haldis bilde

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154217591142385&set=ecnf.525627384&type=3&theater

PS.

Haldis fyller 80 år neste år:

haldis 80 år neste år

https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog?familyTreeID=67419522&existingUser=1&wizardTotals=1164

PS 2.

Elisabeth Han, (Viggo sin kone), kaller Haldis, for: 'Min mor fra Norge' ovenfor.

Men Haldis er Viggo sin mor.

(Viggo er halvt dansk og halvt norsk).

Mens hu Elisabeth Han er fra mellom-Amerika et sted, (var det vel).

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Elisabeth Han er fra Peru, og har ingen mor, fra Norge, (men hun har en _sviger-mor_, som heter Haldis Humblen, som er moren, til Viggo Snoghøj/Snowhill og samboer/partner med min far):

fra peru

https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog?familyTreeID=67419522&existingUser=1&wizardTotals=1164#!profile-1500100-info

PS 4.

Her er mer om dette:

mer om elisabeth han peru

https://www.facebook.com/elizabeth.han.9

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter