Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. september 2017

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog

Svar på henvendelse vedrørende klage etter arveoppgjør

Erik Ribsskog 26. september 2017 kl. 19:56

Til: Tilsynsutvalget

Kopi: Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Peter Schjølberg , tilsynsutvalget@domstol.no, "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett" , "HRET (postmottak)" , borgadm@domstol.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "post@sivilombudsmannen.no"

Hei,

takk for svar!

Jeg drev med industrihistorieforskning, for en tid tilbake.

Og i den forbindelse, så dro jeg innom Statsarkivet, ved Sognsvann.

(Dette var vel ifjor, eller noe i den duren).

Og jeg fant ikke 'firma-arkivet' deres.

Men jeg fant noen bygdebøker fra Numedal, (hvor min farmor var fra), osv.

Og hvis det var noen, som ikke hadde fått morsarven sin, i sen-middelalderen.

Så var de enige om, i 'ting-stua', om at da måtte de finne en løsning, på det.

Og det er det jeg prøver å få til.

Jeg synes det er flaut, hvis det ikke er mulig, å få til, i Norge, ting som folk klarte, i middelalderen.

Da går ikke samfunnet fremover, men da går det bakover, vil jeg si.

Det er jo Larvik tingrett som ga min onkel og tante i oppdrag å fordele arven etter min mormor.

(Min mor var eldre enn sine søsken, men hu døde før min mormor).

Og det var vel en sorenskriver, hos Larvik tingrett, som sendte et brev til meg, til feil adresse.

Og jeg sendte om dette, til dere i Tilsynsutvalget, så fort jeg fikk greie på, at dere fantes.

(Dette har vært hos Domstoladministrasjonen også, som dere jo er en del av).

Så dette har blitt trenert, av 'Sovjetstaten', i alle år, vil jeg si.

Og nå, (åtte år etter at min mormor døde), så har min åndsvake yngre halvbror, mine del av arven, i heimen sin, mens han, (som er kampsport-ekspert og har kamphund), nekter meg å ta med disse tingene, (som han sier at han har fått, av min mors yngre søsken), og han ber meg også, om å hoppe ned fra terrassen, i tredje-fjerde etasje, osv.

Så min yngre halvbror Axel, har helt klart klikka.

(Han har også gått på spesialskole, i mange år, på 80/90-tallet).

Så å gi min del av arven, til min yngre halvbror.

Da kunne de like gjerne ha kasta tinga, i søpla, vil jeg si.

Og dette er verdifulle antikviteter, fra min mormors adelige danske forfedre, osv.

Så dette er en skandale.

Så her får prøve å være litt mer løsningsorienterte, enn det dere har vært, siden 2009.

Det virker som at alle i forvaltningen/domstolene/'Sovjetstaten' bare prøver å liksom gjemme seg, og driver med ansvarsfraskrivelse.

Og det er litt kjedelig, for en borger, som meg, som ikke har fått arven min, etter min mormor, enda det er åtte år siden min mormor døde, og atten år siden min mor døde.

Så her får dere skjerpe dere, og slutte med ansvarsfraskrivelse og tull!

Erik Ribsskog




26. september 2017 kl. 14:06 skrev Tilsynsutvalget <Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>:
Se vedlagte brev fra sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere.



Med vennlig hilsen

Elin Helen Kvalvik Utvik
sekretariatet for Tilsynsutvalget for dommere
Telefon: +47 73 56 70 00



PS.

Her er e-brevet fra Tilsynsutvalget for dommere:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter