Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. oktober 2017

Da kan jo Tore Andre Flo møte sine ungers tidligere barnepike, (når han er i Sunderland). For det sa frisøren min, (i Sunderland), til meg, i 2011, (må det vel ha vært), at Tore Andre Flo, hadde en tidligere barnepike, i Sunderland, som til og med flytta med Flo-familien, til Italia. Noe sånt

kan møte barnepiken sin

https://www.dagbladet.no/sport/tore-andr-flo-har-fatt-ny-jobb-rykker-opp-i-chelsea---jeg-har-en-drom/68803827

PS.

Da jeg jobba, som butikksjef, på Rimi Kalbakken, (noe jeg jobba som, fra høsten 2000 til våren 2001).

Så var det sånn, at min distriktsjef Anne Neteland, forklarte meg, at selv enhver 'lager-slask', liksom.

Som bare jobber, et par vakter, i uka, ved siden av ungdomsskolen eller videregående.

Selv en sånn 'slask', (som bare rydder på flaskerommet osv.), er like viktig, som Rimi-Hagen, (eller hvem som helst andre), i firmaet, da.

(For å si det sånn).

Så hu barnepiken, til Flo-familien.

Hu er like viktig, som verdens dyreste fotballspiller Messi, da.

(I fotball-verdenen).

Hvis man skal følge Anne Neteland sin tankegang.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Et par år etter, at jeg slutta, på Rimi Kalbakken, (var det vel).

Så møtte jeg en av 'lagerslaskene' derfra, på bussen.

(Jeg gikk på 37-bussen, på St. Hanshaugen.

Noe sånt).

Og han Leif, (som visstnok var polakk), insinuerte at jeg hadde, en sex-dukke, (kunne det virke som).

Og det må ha vært noe, med den gangen, som jeg hadde nachspiel, og ei fra Ulvøya, kom inn, fra en Rimi/SES-vekter sin hybel, og så hu Malena, fra Lizzis/Drammen, i senga mi.

Det er mulig at hu så ut, som ei sex-dokke.

Men jeg synes jeg ser det.

Sex-dukken Malena, med null hull.

Og som begynner å klage/ringe politiet, hvis du prøver å ta av den trusa.

Den sex-dukken tror jeg ikke, at hadde solgt så bra, (for å si det sånn).

Det må isåfall være, til masochister og andre selvplagere.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter