Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. oktober 2017

Mer fra Liverpool

I dag var jeg, på Asda Walton, for å handle mat.

Da jeg skulle kjøpe tørke-servietter.

(Siden at det billige dopapiret til Asda loer.

Så å bruke det som tørkepapir, (som jeg pleide å gjøre, med Rema sitt dopapir), funker dårlig).

Så var det sånn, at ei 'Asda-dundre', stod på en gardintrapp, over tørke-serviettene, med noe deo osv., (var det vel), som ikke hørte hjemme, i den hylla.

Og det var sånn, at jeg tenkte, at: 'Får jeg noe i huet nå?'.

Så dette var 'merksnodig', (må jeg si).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For en gang, som jeg handla, på Tesco Superstore Liverpool One.

(Mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), her i Liverpool).

Så var det sånn, at en gjeng-ungdom, (som stod, på det øverste nivået/planet, (var det vel), i kjøpesenteret Liverpool One).

Han kasta, (midt på lyse dagen), en papir/papp-ball, veldig hardt, i bakhuet mitt.

Mens jeg bar, på noen Tesco-poser, (på vei hjem).

Så en sånn smell til, (i bakhuet), ønsker jeg ikke da, (for å si det sånn).

For selv om dette bare var, et papir/papp-ark, (eller noe lignende).

Så var kastet veldig hardt, og den papir/papp-ballen var rimelig hard da, (for å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og da jeg gikk, til avdelingen/området for selvbetjeningskasser for handlevogn-kunder.

Så var det sånn, at flere selvbetjeningskasser for handlevogn-kunder var åpne.

Og det er ikke noen neste kunde-skilt, i disse kassene.

Så det er ikke åpenbart, om man skal vente, til kunden før, er ferdig, (eller ikke).

(For de har spor, for neste kunde-skilt der.

I disse kassene).

Og en kar, (som man muligens må kalle en 'klam kar'), heiv et par ølkasser/esker, (var det vel), oppå kassa 'mi'.

(Bak mine varer).

Så han var liksom nærgående da, (må man vel si).

Og jeg ble da liksom stressa, (må man vel si).

Og mens jeg som vanlig lempa varene mine, oppi handlevogna, (uten å pakke de ordentlig, for å kjappe meg).

Så stod det, en slags 'Asda-gnom', utafor kassene, og overvåket meg, (må jeg si).

(Mens han måpte.

Var det vel).

Så dette var, rimelig 'merksnodig' da, (det og), må jeg si.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg har også fått en ny kortleser, (til nettbank osv.), fra Barclays, (etter at den forrige, ble stjålet, (visstnok av min far), sammen med resten av mine ting, fra min hybel, i Slependveien, i februar 2015):

IMG_20171011_134326

PS 4.

Fler mobilbilder:

IMG_20171011_112426

IMG_20171011_112531

IMG_20171011_112818

IMG_20171011_113818

IMG_20171011_114350

IMG_20171011_114404

IMG_20171011_115410

IMG_20171011_125151

IMG_20171011_125218

IMG_20171011_130511

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter