Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. november 2017

Jeg sendte en e-post til enka etter min fars kamerat Ernest Eastwood

Erik Ribsskog

Sommeren 1977

Erik Ribsskog 30. november 2017 kl. 02:08
Til: s.eastwood@hotmail.no

Hei,

fant e-post-adressen din på et Spania-nettsted.

Er det enka etter min fars kamerat Ernest Eastwood?

Min far bodde i Fjellsbyen, (i lærerboligen), under oppveksten.

Og Ernest bodde vel i en bestyrerbolig like ved.

Og sommeren 1977, (var det vel), så ble min lillesøster Pia og jeg kidnappa, fra vår mor i Larvik.

Og så dro min far oss med på båtferie.

Og vi møtte Ernest og hans unger Frank og Anne vel, ved Tjøme, (etter at min far hadde vært på båtfestivalen i Holmestrand, var det vel, kvelden før).

Var du også med på denne ferien, lurte jeg.

Jeg får si kondolerer når det gjelder Ernest, (som jeg såvidt husker fra denne ferien).

Jeg husker det som at Anne var eldre enn min lillesøster Pia, (som er født i 1971), men det er mulig jeg husker feil.

Min far hadde lager i sløyd-bygget på gamle Berger skole.

(For jeg satt en god del ganger på med han, når han skulle innom der).

Men det har visst nå Frank solgt.

Lurte også på om Eastwood var en bestyrer-slekt i England og, (før de flytta over til Berger, på 1800-tallet).

Min lillesøster Pia ble muligens litt påvirket av Anne, og begynte å herme etter henne, (og gå med utslått hår osv.), etter denne ferien, i 1976 eller 1977.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter