Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. desember 2017

Mer fra Liverpool

I går morges gikk jeg til Tesco Superstore Old Swan for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Denne butikken har fortsatt ikke fikset, sitt knuste handlevogn-skur, (som har vært ødelagt, i mange måneder nå, må det vel være):

IMG_20171208_091152

PS 2.

Jeg tok et bilde bak ryggen, like etter at jeg hadde gått inn i butikken.

Og det var fordi, at det stod to vakter, ved inngangen og liksom overvåket.

Og det syntes jeg, at ble, litt mye.

Det ble som noe, fra Nazi-Tyskland, liksom.

Så det reagerte jeg litt på, (må jeg innrømme).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

IMG_20171208_091334

PS 4.

I denne butikken, så får selvbetjeningskassene 'mensen', hvis man kjøper Pepsi-bokser.

Så jeg kjøpte Pepsi på flaske, i går.

Men nå sitter jeg og drikker varm brus.

Så nå angrer jeg litt på det.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20171208_092518

PS 6.

Da jeg var i 'selvbetjeningskasse-jungelen'.

Så klikka ei 'Tesco-dundre'.

Jeg gikk til selvbetjeningskassa i enden.

Og da begynte etterhvert hu som vanligvis har solbriller, (var det vel), å gå rundt meg.

(Noe sånt).

Og ikke nok med det.

Hu begynte også å 'gaule', til ei ung Tesco-dame, som stabla opp noen slags småvarer, (var det vel), fra et bur, litt inne i butikken.

Og ikke nok med det.

Men mens jeg pakka varene, (etter å ha betalt).

Så gikk 'Tesco-dundra' bort til meg, enda en gang.

Og så sa hu: 'You alright, love?'.

(Noe sånt).

Og det var jo både patronisering og trakassering, på en gang.

Og også at hu var intim/nærgående/klam/innpåsliten, da hu kalte meg 'love'/kjære.

(For å si det sånn).

Så selvbetjeningskasse-avdelinger klarer visst ikke kvinnfolk, å jobbe i.

De sniker seg innpå kundene, (som står med ryggen til, mens de gjør butikkjobben selv, liksom).

Og de klikker loddrett, (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Det var også sånn, at en Tesco-gubbe, (var det vel), absolutt skulle ta innersvingen på meg liksom, mens jeg gikk og handla, inne i butikken.

Jeg gikk bak handlevogna mi, nær enden av en midtgang.

Og da gikk jeg nærmest, høyre side av midtgangen.

(For å si det sånn).

Og en Tesco-gubbe kom plutselig heseblesende forbi, på høyre side av meg.

(Like før/mens jeg svinget, til høyre).

Han sa unnskyld.

(Etter at vi kræsjet.

Må jeg si).

Men likevel så var nok dette, noe slags klamt gateteater, (fra noen slags agenter eller noe sånt), hvis jeg skulle tippe.

For det var nesten sånn, at jeg begynte å følge etter denne gubben, for å se om han virkelig var en Tesco-ansatt.

(Husker jeg).

For så homsete/'goofy'/klønete/klamt kan man nesten ikke oppføre seg, i en butikk, (vil jeg si).

Så dette var nok en undercover purk, (eller noe lignende), som dreiv med noe slags fanteri.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter