Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. februar 2018

Det her er eldstedattera til min stesøster Christell. Jeg husker da Christell var oransjeruss. Fire Sande-rødruss, (to damer og to menn vel), bar/holdt henne mellom seg, (med ansiktet opp), etter hver av hennes lemmer, (hver rødruss hadde liksom en arm eller et bein hver), mens hu sprelte som besatt, (liggende i løse lufta liksom, ikledd 'pølse-bukser'), for å prøve å komme seg løs fra kidnappingsforsøket, (kvelden før 17. mai)

dattera til min stesøster christell

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155824800955664&set=a.10150898774950664.463541.602690663&type=3&theater

PS.

Det her, (antagelig hu nærmeste), er yngstedattera, til Christell:

yngstedattera

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=107334646738827&set=a.107334660072159.1073741826.100023868758813&type=3&theater

PS 2.

Jeg lurer på, om han ene russen, som prøvde å kidnappe Christell, (i mai 1988), var han Olav-Arne Haugan, (fra bandet Ingenting), som jeg var på fest hos, (i min fars tidligere leilighet i Hellinga), studieåret 1989/90.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Halvor, (som gikk på klassetrinnet under meg, på Berger skole og Svelvik ungdomsskole), sa til meg, at rødrussen dreiv kidnappa oransjeruss-jenter.

(Og så kjørte de disse russe-jentene 'oppi lia', (der hvor hu i slekta mi som gifta seg i kronprinsparet sitt prøve-bryllup bor cirka vel), og tok av de klærna, (ifølge Halvor), og så kom de 'plutselig' gråtende tilbake, (uten klær), da.

Noe sånt).

Så jeg, (som stod og kjeda meg vel), gikk bort til ved russebilen.

Og så stod jeg der, og så, om jeg kunne se noe lignende, av det Halvor hadde sagt, da.

(Noe sånt).

Men mot fire rødruss, så var det egentlig ingenting jeg kunne gjøre, når de plutselig kom 'drassende', på min stesøster Christell.

Men Christell kjempa hardt, og klarte å komme seg løs, før de fikk hivd henne inn i russebilen og tatt av henne klærna osv., da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter