Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 18. februar 2018

Det her er fra min siste Nav-søknad

IMG_20180218_113131 paint

PS.

Her er mer om dette:

IMG_20180218_113139

PS 2.

Enda mer om dette:

IMG_20180218_113213

PS 3.

Og enda mer om dette:

IMG_20180218_115104 paint

PS 4.

Jeg leverte søknaden på tirsdag.

Og så sa jeg da, at jeg kom tilbake dit på torsdag, hvis jeg ikke hørte noe i mellomtiden.

(For å forklare at det hastet).

Og på torsdag, så sendte de en melding til saksbehandler, (Gunhild Rem).

Og på fredag så hadde jeg fortsatt ikke hørt noe, og jeg fikk høre at det ikke hastet, (da jeg igjen gikk til Nav).

Og nå, (søndag), har jeg fortsatt ikke fått noe penger.

Og i morgen, så må jeg ut av hotellet, klokka 11.

Og så må jeg da dra på koffert og bag, bort til Nav, (et par kilometer vel), på dårlig brøytede fortau.

Og da hastet det liksom ikke, på fredag.

Da er de vanskelig og umedgjørlige, (vil jeg si).

For hvor er fornuften i at jeg da må ut av hotell-rommet på mandag morgen fordi at Nav somler med utbetalingen.

Jeg forklarte i søknaden at jeg hadde betalt leie fram til i går.

Og så måtte jeg da i forgårs bruke av mat-pengene til to dagers hotell.

Sånn at jeg har hotell fram til mandag formiddag.

Men nå har jeg bare cirka 70 kroner på kontoen, (til mat i dag).

Og ikke hotell lenger enn til i morgen klokken 11.

Og så hastet det ikke, da jeg var hos de, på fredag, (mente ei Marta, hos Nav).

Men da blir det veldig dumt i morgen.

For da må jeg ut av hotellet, klokken 11.

Og hvor skal jeg da gjøre av tingene mine, mens jeg går bort til Nav, (for fjerde-femte gang, om denne søknaden).

Nei Nav er ugreie og umedgjørlige og lite fornuftige, vil jeg si.

Siden at de er så vanskelige.

Og jeg må bruke masse tid og Nav bare saboterer for meg.

Og de prøver å få meg til å fryse ihjel, virker det som.

For de har ingen respekt for at hotellet 'går ut' da og da.

De forter seg likevel ikke.

De prøver liksom å lure meg, ut av hotellet, sånn at jeg skal dumme meg ut.

(For det er heller ikke mange hoteller, i Trondheim, som har budsjett-priser.

Så det er at de prøver å lure meg, i en døds-felle, vil jeg si.

Noe sånt).

Og så sendte de meg en tekstmelding på fredag, om at de vil møte meg på torsdag.

Men hvis man ser på søknaden min.

Så søkte jeg om husleie fra fredag denne uke.

Og livsopphold fra torsdag neste uke.

(Det var Nav som begynte å dele opp utbetalingene for livsopphold og husleie).

Men når jeg da har hatt penger til mat, og ikke har hatt hotell, (på grunn av sommel fra Nav).

Så har jeg da brukt matpengene på hotell.

Og nå er jeg tom for både matpenger og hotell, på mandag morgen.

Og at jeg da skal møte de på torsdag.

Da prøver de å drepe meg, (vil jeg nesten si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter