Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. februar 2018

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Her kommer din faktura fra Brødboksen Twd AS
Erik Ribsskog 19. februar 2018 kl. 09:20
Til: kundeservice.no@arvato.com
Kopi: juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

jeg har vært litt heftet i utlandet, andre halvår i fjor.

(Dette var ikke i Afrika, men i England.

Selv om man kanskje kan lure noen ganger).

Og jeg har ikke fått sendt om dette før.

Men jeg har aldri bestilt noe fra dette firmaet.

Jeg har derimot sendt tusenvis av e-poster til Datatilsynet, i forbindelse med at det blir begått identitetstyveri mot meg.

Så dette er noe som tar mye tid for meg.

Så er det et firma, (Brødboksen), som lager mye stry for meg, på grunn av at de har dårlige rutiner.

Jeg har også jobbet for Arvato, (i England), og har en arbeidssak mot Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation.

Erik Ribsskog


19. februar 2018 kl. 08:37 skrev :
Hei og takk for din henvendelse.



Du viser til en faktura fra Brødboksen som ble sendt deg 07.08.17, med påfølgende purring den 06.09.17, og inkassovarsel 06.10.17.

Vi har ikke hørt noe fra deg tidligere om at du ikke vedkjenner deg dette kravet?



Dette gjelder levering av aviser og matvarer den 16.07.2017, bestilt med følgende informasjon:

Erik Ribsskog

Drammensveien 507

1363 Høvik

eribsskog@gmail.com

tlf: (sensurert av johncons-blogg)



Vedlegger kopi av denne faktura.







Med vennlig hilsen / Kind regards,



Beate

Customer Handler

--------------------------------------------------------

Arvato Financial Solutions



Arvato Finance AS

P.B. 331 Sentrum

0101 Oslo



Phone: +47 22 87 89 70

E-mail:   kundeservice@arvato.com



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 13. februar 2018 21:10
Til: juridisk
Kopi: faktura.no@arvato-invoice.com
Emne: Klage/Fwd: Her kommer din faktura fra Brødboksen Twd AS



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Videresendt e-post ----------
Fra: faktura.no@arvato-invoice.com
Dato: 7. august 2017 kl. 04:38
Emne: Her kommer din faktura fra Brødboksen Twd AS
Til: eribsskog@gmail.com


Denne mailen inneholder din faktura fra Brodboksen.no





Navn: Erik Ribsskog
Kundenummer: 50191
Fakturadato: 07.08.2017

Forfallsdato: 21.08.2017
KID-nummer: 631194005019100000002
Beløp å betale: 545,00
Kontonummer: 15030825141



Se vedlegg for å se faktura i sin helhet.





Har du spørsmål om betaling?

Har du spørsmål om tjenesten?

Kontakt Arvato Finance

Kontakt Brødboksen Twd AS

kundeservice@arvato.com

hei@brodboksen.no

+47 22 87 89 70

400 64 200

www.brodboksen.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter