Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. februar 2018

Trond Nygård var også læreren til Lise-Lotte, (og dem), i landskapet, (som vi hadde o-fag-oppgaver, i midten av), på begynnelsen av 80-tallet, (husker jeg). Trond Nygård var en sånn myk mann/70-talls-mann, (må man vel si), og jeg har blanda han litt, med Terje Sølsnes, (som var en homofil NRK-hallomann som min fetter Ove avskydde)

trond nygård

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10215165212946922&set=p.10215165212946922&type=1&theater

PS.

Jeg huska forresten ikke, at Stefan og Daniel, flytta fra Berger, på midten av 80-tallet.

Jeg trodde vel bare, at de passa sine egne saker, (til en forandring liksom), oppe i Ulvikveien der.

(Men så ikke).

Daniel kaller sin/vår kamerat Jørn Seljeseth Winters for Jørn Withers.

Men da lurer jeg litt på om han tuller.

Stefan, Daniel og Jørn var vel egentlig Christian Grønli sine kamerater.

(Ifølge Scott Johansen, (som var noen år eldre enn oss).

En gang som Christian og jeg var uvenner.

Var det vel).

Men disse, (Stefan, Daniel og Jørn), var vel også min fetter Tommy sine kamerater, forresten.

(Må man vel si).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Trond Nygård var vel forresten musikklæreren vår.

Og han spilte musikk som Seasons in the sun.

Og eine kleine nachmusich.

(Noe sånt).

Og på blokkfløyte, så lærte vi å spille: 'Morgenstemning', av Grieg.

Og vi sang også en sang, som het: 'Alle duene', (på slutten av en time en gang), mener jeg å huske.

(Dette var muligens en sang, som de andre i klassen, hadde lært seg, mens jeg fortsatt bodde, hos min mor, i Larvik.

For denne sangen kunne alle de andre, i klassen, (unntatt meg), til fingerspissene liksom, (sånn som jeg husker det).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:





PS 4.

Jeg tror det må være han her:

mer om lærer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter