Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. mars 2018

Det her er han Dennis, som var med sin mor Siv og min søster Pia, og besøkte meg, (sammen med Pia sin sønn Daniel), på the Forge, (et bolig-kompleks som da var eiet av University of Sunderland), i jule/nyttårs-ferien, mens jeg studerte, i Sunderland, (studieåret 2004/2005)

dennis sunderland

PS.

Her er mer om dette:

IMG_20180301_125145

IMG_20180301_125202

IMG_20180301_125211

IMG_20180301_125223

IMG_20180301_125229

IMG_20180301_125234

IMG_20180301_125238

IMG_20180301_125242

IMG_20180301_125257

IMG_20180301_125302

IMG_20180301_125305

IMG_20180301_125308

IMG_20180301_125322

IMG_20180301_125325

IMG_20180301_125329

IMG_20180301_125338

IMG_20180301_125408

PS 2.

Dennis har forresten også, en slags funksjonhemning, (som gjør at han går litt rart vel).

(Selv om det ikke står nevnt, i artikkelen ovenfor).

Det ødela faktisk min mors 50 års-dag, (i Drøbak).

(Sommeren 1998.

Var det vel).

'Plutselig' så begynte Siv og spille gateteater, (må man vel si).

Hu ville ha det til at noen hadde mobba Dennis, for hans funksjonshemning.

Men jeg stod like ved, da Siv klikka.

Og jeg så ikke noe sånt.

Men hele 50 års-dagen ble jo ødelagt, (må man vel si).

(Da Siv begynte å klage høyt.

Før hu så stakk av derfra.

Og tok bussen tilbake til Oslo, vel).

Og da Pia, Siv og Monica Lyngstad bodde sammen, i Christies gate.

(Hvor de ikke hadde en hustavle, akkurat.

Men de hadde etterhvert en slags 'tegneserie-aktig' tegning, (inne på kjøkkenet vel), som nesten var, som en slags hustavle.

Og den forestilte Pia, Siv og Monica, som gikk arm i arm vel, ned til det afrikanske gangster-utestedet Jollys).

Så bodde Siv, på et slags kammers, innenfor Pia sitt rom, (husker jeg).

Så min lillesøster Pia hadde nok rimelig grei kontroll/oversikt.

Når det gjaldt hva Siv foretok seg, osv.

Så det kan være, at Pia liksom har kontrollert Siv.

Og at Pia liksom hadde 'programmert' Siv, til å klikke, i 50 års-dagen til mora mi, da.

(Noe sånt).

Pia fortalte meg, våren 2005, (var det vel), at Siv hadde fått diagnosen manisk-depressiv.

(Noe sånt).

Jeg klarer ikke å finne Siv, på Facebook.

Det er mulig at hu heter noe mer enn bare Siv Hansen.

Sønnen hennes Dennis har asiatisk far, vel.

(Noe sånt).

Men faren til Dennis var ikke med og besøkte meg, i Sunderland.

(For å si det sånn).

Det var ikke helt klart for meg, hvorfor Siv skulle være med dit.

(For med fire gjester, så ble det litt vel mye.

For disse hadde ikke råd til å bo på hotell.

Så jeg måtte liksom underholde de, hver dag, på the Forge, da.

Så det gikk ut over studiene mine, må jeg si).

Jeg har aldri kjent Siv, på noe annet, enn en overfladisk måte, (må jeg si).

En gang mens jeg avtjente førstegangstjenesten.

Så traff jeg tilfeldigvis Siv, på en Rimi, ved Wessels plass, (i Oslo).

(Hvor jeg dro, for å kjøpe inn mat, for helgen.

En helg jeg hadde helgeperm).

Siv klagde over at det var så dyrt på Rimi, (sånn som jeg husker det).

(Noe sånt).

Og hu hadde masse svart sminke, rundt øynene, (nesten som en blitzer), husker jeg.

Så hu så muligens litt outrert ut, da.

(For å si det sånn).

Og det kunne kanskje virke litt som, at hu venta på meg der.

Og noen helger før dette, så overhørte jeg at noen Hokksund-jenter vel, (som jeg såvidt kjente fra da jeg 'besøkte' min søster Pia, på kafeteriaene, i Drammen sentrum, skoleåret 1988/89, da jeg var utvekslingselev i Drammen).

At de var innom der, (på Rimi ved Wessels plass), og 'babla' om meg.

(Når jeg gikk rundt der, rett fra 'helgeperm-toget', i perm-uniformen min).

De sa at jeg var den de minst hadde ventet, at skulle fullføre førstegangstjenesten.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Og selv om Siv Hansen ødela 50 års-dagen til mora mi, (og ikke var i slekt).

Så skulle hu absolutt ha et fint salongbord, (med løveføtter vel), i arv, etter mora mi.

(Et drøyt år seinere).

Noe min lillesøster Pia forklarte til meg, mens hu dreiv med arveoppgjøret etter mora mi.

(Noe det ble til, at min lillesøster Pia skulle drive med, siden at hu var arbeidsledig, på den tida.

Mens jeg var en travel Rimi-butikksjef, da.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter