Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. mars 2018

Jeg sendte en e-post til Helsetilsynet

Erik Ribsskog

Kopi: Oversender henvendelser

Erik Ribsskog 15. mars 2018 kl. 16:48

Til: Karina Amalie Ugland Ursin
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , LO Postkasse LO , "HRET (postmottak)" , amnestyis , tilsynsutvalget@domstol.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no, Lars Aasen , postmottak@helsedir.no, post@opo1.no, HRW UK , post@arbeidstilsynet.no, Postmottak HTIL

Hei,

det gir ikke noen mening, at dere sender den siste til Trøndelag fylkesmann og de to første e-postene mine til Oslo og Akershus.

Da dette er snakk om en e-post og to oppdateringer.

Dette er en klage på at jeg ikke har fått erstatning for urettmessig tvangsinnleggelse.

Og det vitner om ansvarsfraskrivelse at Helsetilsynet sender dette fra seg, i hytt og pine.

Dette vil jeg gjerne eskalere til en overordnet hos dere.

Sender også kopi til Sivilombudsmannen, blant annet.

Erik Ribsskog

PS.

Det lukter også muffens, at etter at jeg sendte den tredje e-posten til dere, så fikk jeg svar fra dere.

Men svaret, (som var trenert, må man vel si), var bare på de to første e-postene.

At man da begynner å sende disse e-postene videre, (etter at jeg også har klaget på at de skal til en sentral helseetat som har med utbetalinger av erstatninger å gjøre, det vil vel si Helsetilsynet), det blir som noe slags dumskap eller åndsvakhet, må jeg nesten si.

Så dette må jeg klage på.

PS 2.

Må også klage på e-postene deres.

Da jeg gikk på handel og kontor, så hadde ingen hørt om e-post.

Men 'Mvh', er vel ikke å regne, som en bra e-post, selv i våre dager, (hvis jeg skulle tippe).

Hvis jeg hadde skrevet et så kort brev, (med kun en hilsen), da jeg gikk på handel og kontor, og hadde faget korrespondanse og dokumentlære, blant annet.

Så tror jeg ikke at jeg hadde fått en sekser i det faget, (noe jeg til slutt fikk), hvis jeg skulle tippe.

Så dette må jeg også klage på.

At de ansetter folk med stryk-karakter i det offentlige.

Skjerpings!



2018-03-15 15:08 GMT+01:00 Karina Amalie Ugland Ursin <kau@helsetilsynet.no>:
Mvh

Karina A. U. Ursin
Førstekonsulent
Statens Helsetilsyn

PS.

Her er e-brevet fra Helsetilsynet:

e-brev helsedirektoratet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter