Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. mars 2018

Jeg sendte en e-post til HIOA

Erik Ribsskog

Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Grad stjålet

Erik Ribsskog 5. mars 2018 kl. 13:53
Til: post@hioa.no
Kopi: Akademikerforbundet , postmottak@uhr.no, Studier , torhild.gundersen@nav.no
Hei,

nå var jeg på møte hos Nav Trondheim i dag, (med en veileder).

Og da lurte hu på, om det var en Bachelor-grad jeg hadde.

(Nå står det vel på CV-en at det er en høgskolekandidat-grad.

Men likevel).

Jeg forklarte at jeg var medlem i Akademikerforbundet.

Noe som betyr at jeg har nok studiepoeng, til å få en Bachelor-grad.

Men at min høyskole/universitet ikke ville gi meg en Bachelor-grad.

Og jeg forklarte at dere hos Oslo Met nå ikke svarer.

Og jeg sa at jeg skulle sende en purring, om dette.

Så håper jeg at det blir orden på dette, innen ikke for lang tid.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 12. januar 2018 kl. 12:45
Emne: Oppdatering/Fwd: Grad stjålet
Til: post@hioa.no
Kopi: Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, postmottak@uhr.no, Studier <studier@kristiania.no>


Hei,

jeg leste i nyhetene om at dere nå blir Oslo Met.

Og i den forbindelse så lurer jeg på om dere kan se på dette igjen.

Jeg ble frastjålet min høyskolekandidat-grad i 2015.

(Se videresendt e-post).

Og jeg har også nok studiepoeng/vekttall til en bachelor-grad.

(Se videresendte e-poster).

Men jeg fikk av en eller annen grunn bare en høyskolekandidat-grad.

(Etter studier ved HiO og NHI).

Men nå som dere skal bli universitet så er det kanskje mulig å se på dette igjen, tenkte jeg.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 24. august 2015 kl. 22:20
Emne: Grad stjålet
Til: post@hioa.no


Hei,

i våres, så ble alle mine ting, stjålet fra min adresse, i Slependveien.

Dette skal visstnok ha vært ting, som min far hentet, (ifølge
husverten, Axbo A/S).

Men jeg har ikke gitt min far, noe fullmakt, til å hente mine ting.

Og jeg vil heller ikke ha noe kontakt, med min far, etter noe
telefonterror, som han drev med, mot meg, da jeg bodde i England,
blant annet.

Så jeg må derfor anse disse tingene, som tapt.

Jeg har kopier av en del dokumenter, på nettsted.

Men jeg burde vel hatt en original, av graden min, tenker jeg.

Så om dere kunne sendt meg en ny grad?

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Min nye adresse, er: Drammensveien 507, 1363 Høvik.

PS 2.

Jeg har 90 studiepoeng, fra HiO IU.

Og 33 vekttall, fra NHI, (NHI-kandidat-studie).

Det blir 189 studiepoeng, tilsammen.

Og grensen for bachelor-grad, er 180 studiepoeng.

(Jeg har sendt dere papirer fra NHI tidligere).

Så om dere kan sende en Bachelor-grad, lurte jeg.

(Siden at jeg har nok studiepoeng).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter