Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 12. mars 2018

Mer fra Trondheim

I kveld/natt var jeg på Shell/7-Eleven Rosendal, i Innheredsveien.

For de har tilbud, på Dallas-burger, til 79 kroner.

(Og seks kroner for ost).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og på veien dit, så tenkte jeg på hvordan jeg skulle få burgeren hjem, uten å tryne, (som på den 'felle-plata', på lørdag).

Og jeg tenkte at de har jo tilbud på Cheez Doodles til 19.90.

Så jeg kan jo kjøpe en av den varen også.

Og så be om en bærepose.

(For da er det lettere å bære, uten å tryne).

Og det var to folk som jobba der.

Og etter at tre unge blondiner slutta å lage propp der.

Så gikk jeg til kassa.

Og en veldig brautende trønder, (må jeg si), spurte om jeg skulle ha bacon også.

Og om jeg skulle ha noe å drikke også.

Og jeg måtte forklare at jeg hadde vært på Rema, på lørdag, og kjøpt nok drikke, for hele helga, liksom.

(For han brautende/ufordragelige trønderen, var så masete, da.

For å si det sånn).

Og bæreposen jeg bestilte, fikk jeg ikke.

Og trønderen spurte heller ikke om jeg skulle ha kvittering.

Så dette var bånn i bøtta, fra Shell/7-Eleven Rosendal, vil jeg si.

Og de jukser også med prisen der.

For hvis man vil ha Dallas-burgeren med ost.

Så slår de på tolv kroner.

Og ikke seks kroner, (som det står, på 'plakkisen' utafor).

Så her er det juks og lureri, (vil jeg si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

IMG_20180311_235319

IMG_20180311_235330

IMG_20180312_000113

IMG_20180312_002023

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter