Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 21. mars 2018

Nå skjønner jeg hvorfor, min tidligere klassekamerat Magne Winnem, fikk hull foran på fortanna, på slutten av 80-tallet

winnem hull i tanna 2

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1551531154945521&set=gm.986299948191260&type=3&theater

PS.

Ikke nok med at Magne Winnem, fikk hull, foran på fortanna, (på slutten av 80-tallet).

Men han bebreidet også meg for dette.

For jeg hadde ikke sagt fra til han, om dette, (mente han).

Men jeg er vel ikke tannlege.

Og jeg hadde vel sett, (når Magne Winnem absolutt skulle besøke meg, i student-hybelen min, på Abildsø), at han hadde, noen flekker, på tenna.

Men at det skyldtes at han hadde hull i tenna.

Det kunne vel ikke jeg vite.

Det kunne jo vært noe som gikk bort, (såkalt plakk vel), hvis han pussa tenna ordentlig og.

Og det var jo ikke sånn, at vi ikke hadde annet å prate om.

(Spesielt Winnem, hadde alltid mange planer.

Som han prata om hele tida, liksom).

Og kunne han ikke ha sett disse flekkene selv, i baderoms-speilet, når han for eksempel pussa tenna?

Nei, her viste igjen Winnem sin 'merksnodige' moral, som er/var litt 'åndsvak', (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter