Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. april 2018

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse MyCall kontant
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 00:17
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2017-07-06 23:42 GMT+02:00
Subject: Bestillingsbekreftelse MyCall kontant
To: eribsskog@gmail.com



Hei ERIK RIBSSKOG.

Takk for bestillingen din, og velkommen til MyCall.

Om bestillingen:
Bestilt dato: 06.07.2017
Produkt: KontantKort
Mobilnummer: 99424084
SIM-kort: Sendes om 2-5 dager
Aktiveringsdato: 14-07-2017 08:00:00.
Om deg:
Født: 1970-07-25
Adresse: DRAMMENSVEIEN 507, HØVIK, 1363
E-post: eribsskog@gmail.com
Med KontantKort er det ingen månedsavgift og ingen bindingstid og du får ubegrenset minutter til 0 kroner hver måned som du kan ringe til andre som også har MyCall (Oppstart 0.99 kr samtale).
Se alle priser her.

Du fyller opp ringekontoen på mycall.no eller med ladekode kjøpt i butikk.

Datapakker:
MyCall er Norges billigste datapakker for KontantKort.

Datapakke Pris
1 GB 79 kr
3 GB 99 kr*
6 GB 149 kr*
10 GB 299 kr
*Datakampanje i februar 2017. Ordinær pris 3GB er 149,- og 6GB er 219,-
Min Side:
Logg inn for å se alt forbruket ditt. Her kan du også endre kredittkortprofil, endre adresse + +

Vi håper du blir fornøyd med MyCall.
Har du spørsmål eller trenger hjelp fra oss, sjekk mycall.no. Du kan også ringe oss på 06160, chatte med oss eller sende oss en epost til kundeservice@mycall.no. Vi er her for deg!

Hilsen fra

Alle vi som jobber i MyCall

Hello ERIK RIBSSKOG.

Thank you for choosing MyCall and welcome to us.

Your order:
Order date: 06.07.2017
Product: KontantKort
Phone number: 99424084
SIM-card: Will be sent in 2-5 days.
Activation date: 14-07-2017 08:00:00.
About you:
Birthdate: 1970-07-25
Address: DRAMMENSVEIEN 507, HØVIK, 1363
E-mail: eribsskog@gmail.com
KontantKort is a Prepaid SIM that makes it easier to manage your costs. There is no monthly fee, no binding period and you even get unlimited free minutes to other MyCall customers (start-up 0,99 kr pr call).
See complete price list.

Top up you SIM online or with a top-up voucher from a store.

Data Packages:
MyCall has the cheapest data packages in Norway for KontantKort.

Data package Price
1 GB 79 kr
3 GB 99 kr*
6 GB 149 kr*
10 GB 299 kr
*Data campaign valid through february 2017. Regular price 3GB is 149,- and 6GB is 219,-
My Pages:
Log in to My Pages to view and keep control over your usage and costs.

We hope you will be satisfied with your new MyCall subscription.
If you have any questions or are in need of assistance, please check mycall.no. You can also call 06160, chat or send us an email to kundeservice@mycall.no and we will help you as soon as possible.

Regards

The MyCall-team


mycall.no

Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter