Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. mai 2018

Enda mer fra Oslo

Nå så jeg på Trygdekontoret, på NRK 3.

Og Thomas Seltzer prata, (på amerikansk-engelsk), om hvor glad han var i Amerika.

Så kan Thomas Seltzer ha klikka, fordi at jeg solgte amerikansk godteri, (som M&M's, som han vel kalte 'engelsk godteri'), fra England, (på et norsk-språklig nettsted).

Så at Thomas Seltzer har angrepet meg, (og driti meg ut), fordi at han er en slags amerikansk nasjonalist.

(Eller at han har gjort dette, for CIA, eller noe lignende).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:


https://www.youtube.com/watch?v=msh6BQdG1ns&t=28s

PS 2.

Når jeg ser på det igjen.

Så sier jo Seltzer at jeg er hans norske favorittforfatter.

Så det er Jenny Skavlan som er værst egentlig.

(Må man vel si).

Så jeg tolker kanskje Seltzer feil.

Hm.

Men da burde jeg vel ha fått forfatterstipend, (som jeg har søkt om, for mange år siden), hvis folk synes at jeg er en så god forfatter.

(For å si det sånn).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:


https://www.youtube.com/watch?v=msh6BQdG1ns&t=28s

PS 4.

Thomas Seltzer snakker vel litt dårlig norsk, når han sier, at jeg er hans: 'Favoritt norske forfatter'.

(Det er vel ikke så bra norsk.

For å si det sånn.

'Favoritt blant norske forfattere', er kanskje bedre norsk.

Må man vel si).

Så det er mulig at han tuller.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter