Hei,
forleden dag, så var jeg innom Bærum kommune sitt bolig-kontor.
(Siden at jeg er hjemløs for tiden.
Etter at jeg har flykta tilbake til Norge fra England).
Og de flyttet fra 'Nav-bygget' til et bygg ovenfor rådhuset, for cirka to uker siden.
Men de har ikke skilt på døra til kontoret.
Og de er ikke nevnt på skilt-tavla nede.
Så her lurer jeg på hva som foregår.
Og når jeg klagde på dette, så ble jeg bare irettesatt, for jeg hadde visst ikke lov å bruke yttringsfriheten min, (virker det som).
(Enda jeg har lært på handel og kontor osv., at kunden alltid har rett.
Og klienter skal visst behandles som kunder, (av det offentlige), har jeg lært, i England).
Så dette vil jeg klage på.
Og de ville heller ikke opplyse meg, om hvem min saksbehandler var.
Så det må jeg også klage på.
Det var min saksbehandler hos Nav, som ba meg kontakte boligkontoret.
For hun hadde fått et skriv, (angående min søknad om kommunal bolig), som jeg ikke hadde fått.
Men da jeg ba om det skrivet, så ble jeg bare avvist.
Og de klarte ikke å gjøre rede for seg, (vil jeg si).
(Selv om de fikk både mitt fødselsnummer, navn og også mobilnummer.
Så fant de ikke noe på data-en).
Så her har Bærum laget et slags tulle-boligkontor, (virker det som).
Og de har også mange fler ansatte der, (jeg telte 4-5), enn på det gamle kontoret, som holdt til, inne hos Nav Sandvika, (der hadde de bare en ansatt, virka det som).
Så hva skal dette bety, lurer jeg.
Dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
PS.
Dette er klage nummer hundre muligens, som jeg sender til dere.
Hva skal dette bety, (at dere ikke svarer ordentlig), lurer jeg.
Skjerpings!