Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. juni 2018

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Klage på Bærum kommune sitt boligkontor

Erik Ribsskog 12. juni 2018 kl. 12:39

Til: "post@sivilombudsmannen.no"
Kopi: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, postmottak@fmoa.no

Hei,

forleden dag, så var jeg innom Bærum kommune sitt bolig-kontor.

(Siden at jeg er hjemløs for tiden.

Etter at jeg har flykta tilbake til Norge fra England).

Og de flyttet fra 'Nav-bygget' til et bygg ovenfor rådhuset, for cirka to uker siden.

Men de har ikke skilt på døra til kontoret.

Og de er ikke nevnt på skilt-tavla nede.

Så her lurer jeg på hva som foregår.

Og når jeg klagde på dette, så ble jeg bare irettesatt, for jeg hadde visst ikke lov å bruke yttringsfriheten min, (virker det som).

(Enda jeg har lært på handel og kontor osv., at kunden alltid har rett.

Og klienter skal visst behandles som kunder, (av det offentlige), har jeg lært, i England).

Så dette vil jeg klage på.

Og de ville heller ikke opplyse meg, om hvem min saksbehandler var.

Så det må jeg også klage på.

Det var min saksbehandler hos Nav, som ba meg kontakte boligkontoret.

For hun hadde fått et skriv, (angående min søknad om kommunal bolig), som jeg ikke hadde fått.

Men da jeg ba om det skrivet, så ble jeg bare avvist.

Og de klarte ikke å gjøre rede for seg, (vil jeg si).

(Selv om de fikk både mitt fødselsnummer, navn og også mobilnummer.

Så fant de ikke noe på data-en).

Så her har Bærum laget et slags tulle-boligkontor, (virker det som).

Og de har også mange fler ansatte der, (jeg telte 4-5), enn på det gamle kontoret, som holdt til, inne hos Nav Sandvika, (der hadde de bare en ansatt, virka det som).

Så hva skal dette bety, lurer jeg.

Dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog

PS.

Dette er klage nummer hundre muligens, som jeg sender til dere.

Hva skal dette bety, (at dere ikke svarer ordentlig), lurer jeg.

Skjerpings!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter